01 Haziran 2009

Bu Sefer Gerçekten Döndüm :)

Herkese Merhabalar,

Sanırım Nisan ayında küçük bir ara vermiştim ve sonrada Mayıs ayında döndüm diye yazmıştım ama bir türlü dönememiştim :( Bu sefer gerçekten de döndüm :)

Peki neden bu kadar ara verdim hemen anlatayım. Efendim çalıştığım kurumda bu aylar aktivite dolu olunca bendeniz oradan oraya gittim geldim derken de bloglarımı ve siz arkadaşlarımı maalesef ihmal ettim.

Ben kujumla aynı kurumda çalışıyorum sizlere son iki aydır onunla nasıl görüştüğümü anlatayım. Öncelikle kujum İstanbul'a gitti 5-6 gün kaldıktan sonra o döndü hemen ardından ben 17 gün Kuşadası'na gittim. Gerçi son hafta o da yanıma geldi eğitimi birlikte verdik. Gerçektende kabus gibiydi. Orada yaşanan olaylar canımı sıkmıştı neyse geldi geçti diyorum. Biz tam Kuşadasından döndük kujum yine İstanbul'a gitti. Yaklaşık 2 hafta orada kaldı. O İstanbul'dan döndü 2 gün sonra ben İstanbul'a gittim. Bu cuma sabahı ben İstanbul'dan döndüm. Bu sabah eşim yurt dışına gitti. 1 hafta yok. O geldikten sonra benim Erzurum'a gitmem gerekecek. Bir de arada Eskişehir seyahatim olacak. Tabi bu bildiklerimiz arada kesin başka seyahatlerde olacaktır. Ay ben yazarken yoruldum valla :))) Anlayacağınız kujumla bazı hafta sonları evimizde görüşebildik. Hal böyle olunca da bendeniz buradan ayrı kaldım.

Evde olduğum zamanda ise valiz boşalt, valizden çıkanları yıka ütüle, evi toparla, alış veriş yap... offf çok yoruldum yahu :)

Birde vakit bulunca taş ve konserver kutularımı boyadım. Kız arkadaşlarımı davet ettim. Kızlar gecesi yaptık, bol dedikodu ve eski günleri anarak vaktimizi çok güzel değerlendirdik.

Veeeee dün de benim doğum günümdü :)) Yaşım kaç oldu merak edenler için mübarek rakam diyorum :))

Oh ya embir yuvasına döndü :))

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

embir hoşgeldin tekrar, yeni yaşın da kutlu olsun

Nur dedi ki...

hoşgeldinnnn nice yaşlara :)

kedicibasi dedi ki...

hoşgeldin yokluğunu çok hissettim döndüğüne sevindim.hayırlı,uzun, mutlu bir yaşam dilerim sevdiklerinle beraber

Unknown dedi ki...

embir hoşgeldin..
bende bir süredir takılamadım bloglara.GELMİŞ AYANININ TOZUYLA NELERDE YAPMIŞSIN.
yeni yaşın kutlu olsun.
sevgilerr

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...