21 Kasım 2009

Bakalım Ne Yapmışım:))

Image Hosted by ImageShack.us

by embir

Herkese Merhabalarrrr,

Bir kaç gündür yoktum, işlerim çok yoğundu, anneme gittim, sonra kuzenlerim geldi falan filan derken ancak şimdi yazabiliyorum. Kendimi de iyi hissetmiyorum. Üzerimde bir ağırlık var. Birşeyler yapayım diyorum ama pinekleme moduna geçtim, yapamıyorum.

Konumuza gelecek olursak bunu birkaç gün önce yaptım. Yani bir kaç gün önce banyomu temizlerken saç boyalarının plastik eldivenlerini koydukları şeffaf yumurta kaplardan elime geçti. (amma da uzun bir tanımlama oldu:)) Aslında bu kutucukları seyahate giderken minik küpelerimi koymak için kullanıyorum.

İşte o kutunun birisini aldım elime, tealightımı yaktım bir toplu iğneyi mumun ateşine ısıtıp ısıtıp plastik kabın etrafını deldim. Ortasına açtığım delikten kurdelayı geçirdim ve içine lavanta doldurup kapağını da yapıştırdım. Etrafına peligom sürüp kırmızı simimden döktüm. İşte bu kadar. Banyomu mis gibi kokutan lavanta kutucuğum oldu:))

8 yorum:

Mehtap dedi ki...

Harika bir fikir.resimde büyük durduğu için mumluk falan zannettim ama anladım boya kurtularının içinde plastik eldivenlerin olduğu kutu.ellerine ve fikrine sağlık canım.sevgiler.

Nedret dedi ki...

Akıllı kızsın vesselâm.Çok güzel olmuş.Renk renk simlerim var.Oyuncak yumurtalarım da var.Eee ne duruyorum, helva yapayıım, helva yapayım:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

Hehe o boyalardan çıkan plastik kutulardan bende de var :) içine lavanta yağı damlatıyorum ve banyomu mis kokutuyor :) Sen yorgunluktan böylesindir. Hafta sonu dinlenirsen iyi gelecektir. Çok öpüyorum, kendine iyi bak canımın içi :)

Nilgün Komar dedi ki...

fikrine sağlık..

Ada Deniz dedi ki...

bu kutuları ben de yolculukta takı kutusu olarak kullanırım ama böyle de güzel olmuş.

embir dedi ki...

nedret ablacım alemsiniz, yaptınız mı helvanızı? :))

Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum. Önümüz yılbaşı bunları ağacımıza asmayı düşünüyorum. Olur sanırım.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ooo süper olmuşşş:)
kokoş banyolarrr :)))

embir dedi ki...

:)) sezgicim bugün bana çalışmışsın. Teşekkürler canım.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...