07 Kasım 2009

Altına İmzamı Atarım

Image Hosted by ImageShack.us


Arkadaşlar Bir milyon kalem Atamızın ölüm yıldönümü olan 10 Kasım'da yine anlamlı bir kampanyaya imza atıyor. Bende görmeyenler varsa diye buradan da paylaşmak istedim.

Atamızın veciz sözlerinden "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." sözünün altına imzamızı atıyoruz.

Detaylar ve imzanızı atmak için böyle buyrun.

Not: Bilgiyi mail olarak da çevrenizdekilerle paylaşın lütfen, 10 Kasım'a 3 gün kaldı.

3 yorum:

yaprakela dedi ki...

ben gormemıstım cok saol paylastıgın ıcjın

Paşa dedi ki...

imzayı atmıştık ama yinede teş ederiz:)

embir dedi ki...

bu gibi durumlarda duyarlı olmak lazım diye düşünüyorum, ilerde başımızı taşlara vurmayalaım, çok geç olmadan duyarsız kişileri de duyarlı hale getirelim istiyorum. Bu sebeple bu tarz girişimleri destekliyorum.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...