16 Kasım 2009

Dikmeden Obi Kemer Yaptım

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Sıcağı sıcağına paylaşmak istedim bu kemeri, bir önceki yazımda biçtim dikilmesi kaldı demiştim. Ve ardından bu işi de tamamladım. Yazıyı akşam hazırladım ama siz sabah okuyun istedim:))

Gelelim nasıl yaptığıma, bu kemer sevgili lilibebek suzy'nin sayfasında gördüğüm obi kemerden aslında. Ölçülerini de onun verdiğine yakın yaptım. En kalın noktayı 17 cm, en ince noktayı ise 5 cm yaptım. Bu deri parçasını bana Hikmet teyze vermişti. Sen bundan bişiler yaparsın dediğinde aklıma ilk gelen suzy'nin kemerinden yapmak oldu. Aradan azıcık zaman geçti ama olsun dediğimi yapabildim.

Gelelim dikişsiz olmasına. Deri çok sertti toplu iğneyi bile batıramadım, iğnem yamuldu. Dikiş iğnesini batırsam çıkartamadım. Dedim makinemin iğnesini de kıracak bu, terziye, ayakkabı ya da çanta tamircisine götürüp diktireyim dedim ama o da gözümde büyüdü. Git ver, birde istediğin gibi olmazsa  vb sebeplerden dolayı bende kısa yoldan bir çözüm buldum. Sıcak silikon. Evet silikon tabancamı çıkarttım ve parçaları birleşme yerlerinden yapıştırdım. Oldu elbette uzun süreli kullanım için uygun değil ama fotoğraf çekip sizlerle paylaşmak için yeterli oldu :) Bir ara diktiricem, söz:))

Fotoğrafları da o heyecanla çekip paylaşmak istedim. Genelde abiye elbiselerim siyah renk ve siyaha siyah belli olmaz diye bende bu kırmızı elbiseyi buldum, azıcık kırışık oldu ama kusuruma bakmayın artık...

14 yorum:

Malla dedi ki...

tutum bu kemeri kolay ve şık eline sağlık Embir:)

Stil Direktoru dedi ki...

Dikişsiz güzel olmuş ellerine sağlık balım

Ayca Karaoglan dedi ki...

U la laa ne güzel olmuş. Ama kullanmadan önce sözünü tut, götür bi terziye ya da ayakkabıcıya diktir kuzum :)

Nedret dedi ki...

Kız güzel, bel ince, bu kemer güzel durmasın da ne yapsın? Ellerine sağlık.Böylece giyip kullan bir yerlere.Sevgiler.

embir dedi ki...

tamam ayçacımmm diktircem.
Nedret ablacım teşekkürler, öptüm.
Mallacım ve edacım sizlere de teşekkürler

nergisce dedi ki...

süper olmus:) yani sende her cözüm var buna hayranim iste

GeCe dedi ki...

çok şık duruyor gerçekten ama neden obi kemermiş anlamadım obi van kenobiden mi geliyor ??

embir dedi ki...

:)) gececim sanırım kimononun kemeri de böyle oluyor ya bizim kuşak dediğimiz cinslere obi deniliyormuş diye biliyorum.

Suzy dedi ki...

Canım güzel olmuş, beğendim ben de. Hatta benimkinden daha çok beğendim. Sert olduğu için harika duruyor güzel arkadaşıma. Bu arada deri parçası uzunsa bölmeden yapsaydın keşke daha az dikiş isterdi o zaman. Neyse önemli olan harika durması. Öpüldün...

embir dedi ki...

Yok canım seninki gibi nerdeeee, ben sadece sende görüp çok beğenince denemek istedim. Deri sanırım eski bir monttu, o sebeple mecburen parçalı yaptım:( Bende öptüm en kocamanından

Cocukla Cocuk dedi ki...

Embircim, bizim diktiğimiz deri parçaları çok sert değildi rahatça diktik makinada ama güderiden yaka iğneleri yapmıştık onlar inanılmaz sertti yine de makinada dikebilmiştik, ama riske atmadığın iyi olmuş tabi, çok da şık olmuş ayrıca iyi gunlerde kullan

embir dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar, bu eski bir kabanmış. Yani derisi çok sertti. İğne batırmak bile mümkün olmayınca riske girmeyim dedim. Beğenmenize ayrıca çok sevindim.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

upsss silikon çıkalı zaten hayat kolaylaştı diyebiliriz:))
ellerine sağlık ,
üzerine azık pul boncuk ..vs iliştirsen olmaz mı acep

embir dedi ki...

sezgicim aslında bu sene zımba moda diye zımbalı mı yapsam dedim ama deri çok sert olunca başka bişi yapamadım. Bu sade kalsın başkasını süslerim. Ne de olsa hamurumuzda kokoşluk var :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...