Ana içeriğe atla

Ayçadan Gelen Mim


Merhabalar,

Dün İzmir seyahatimi tamamladım ama çok yorgundum, vücut olarak değil ama kafam çok dolu, ondandır ki sizleri sessizce ziyaret ettim. Cümle kurabilecek halde değildim ve bu sebeple yorum yazamadım:( (aslında hala daha yorgunum)

İzmir çok sevdiğim şehirlerden birisi, orada olmak güzeldi. Eğitim de çok güzel geçti. Hımm bu arada bir akşam da İKEA kaçamağı yaptım. Otobüsle döneceğim için ağır şeyler alamadım ama yine de küçük çaplı bir alışveriş yaptım. Kataloglardan da kaptım ve döndüm.

İzmir'de bir arkadaşımız bar açmıştı, onu da ziyaret ettim. Hatta iki akşamda eğitim çıkışında onun yanına gittim. Onunla ilgili detaylı bir yazı hazırlayacağım ama barın fotoğraflarını Berkutay'ın bana göndermesini bekliyorum.

Başka başka neler oldu??? Hımmm 10marifet yarışmasında birinci olmuştum ve hediyem de geldi. Onunla ilgili de kısa süre sonra yazı hazırlayacağım.

Gelelim esas meseleye. Canım arkadaşım Ayçacım beni mimlemiş, dün mimi de gördüm ve şimdi mime cevap yazayım dedim.

Dolabında hangi renkler daha fazla?

Bu sorunun yanıtını sizlerin tahmin etmesi çok kolay aslında öyle değil mi? :)) Mor, pembe (özellikle aksuarlarda oldukça fazla ama ayakkabı, çanta, mont vb bile var) Sonra olmazsa olmaz siyah ve beyaz da vazgeçemediklerimden.

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?

Şimdi bu da ne alış verişi olduğuna göre değişiyor doğal olarak. Mesela kıyafet içinse Bershka, Mango, Adil Işık, C&A ve olmazsa olmazım sosyete pazarlarıdır. Aslında marka takıntım yoktur, beğendiğim ne olursa alırım. Çok düşünmem ben, ondandır ki benim eşyalarım kujumunkinin birkaç katı kadar ve evde koyacak yer bulmakta zorlanıyorum:) Ev dekorasyonunda İkea ve Mudo Home tercihlerim arasındadır. Hobi malzemelerinin satıldığı mağazalara bayılırım. Dost kitap evi ve D&R'a sıklıkla uğradığım yerler arasındadır.

Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

Ay bu konuda şu da benim tarzımdır diyeceğim birşey pek yok ama minik elbiseleri severim yaz kış giyebilirim. Tunik tayt birleşimi hoşuma gider. Yolculuğa gidiyorsam eşofman tercihimdir. Elbette kot olmazsa olmazlarımdandır. Resmi bir işte çalışmama rağmen takım giymekten pek hoşlanmam, işim gereği rahat hareket etmem gerektiğinden mesai saatlerimde sınırlar dahilinde spor olmaya çalışırım. Arada bana gelirler, öyle bir kokoş olurum ki sormayın gitsin.

Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?

Hımmmm, şimdiiiii, şeyyyy, ne desemmmm, burada Ayça'nın yorumuna katılıyorum, aslolan kıyafeti taşıyan kişidir. Yani duruş önemli, yoksa çuval bile giyilse o çuval insanı seksi yapabilir. Ama illa ki birşey yazmam gerekiyorsa, yüksek ökçeli kırmızı rugan ayakkabılar, saten askılı elbiseler, Angelina Julie :)

Asla giymem dediğin kıyafetler?
Valla küçükken annemlerin o ispanyol paçaları nasıl giydiğini merak ederdim ve ıygg derdim ama moda olup herkesde görünce normal gelmeye başlıyor. Bu durumda neyi asla giymem bilemedim. Kıyafetten sayarsanız asla eşarp kullanmam yani saçımı asla örtmem.
Fiyatları gereği ulaşılması zor markalardan beğendiğin?
İkinci soruda da dediğim gibi marka takıntım yoktur, beğendiğim ve pahalı olan bir ürün varsa aynısının taklidi de vardır zaten. Ha bazı ürünlerde (ayakkabı gibi) paraya kıyarsam yıllarca giyebileceğim dayanıklı ürünler olur zaten.

En fazla yatırım yaptığın sektör?
Ben alış veriş manyağı birisi olarak kıyafet, ayakkabı, çanta almasını severim, sonra craft ürünleri, dergiler, makyaj malzemeleri, dekorasyon için objeler vb. Gerçi benim sülalenin çoğu yurt dışında yaşadığından gelen hediyeler bile beni ihya ediyor. Fazlası kujumu kızdırıyor, bunları nereye koyacağız deyip söylenmeye başlıyor:(

Kitap, film, spor arasından daha çok vakit ayırdığın hangisi?

Bu da dönemsel olarak değişmekte fakat film en çok vakit ayırdığım aktivitedir.

Dışarıdayken yemek için en çok tercih ettiğin yer?

Bu da değişkenlik gösteriyor, işteyken yemeği dışarda yemek istersek taxi, 3E olabilir. (Buraları Ankara'dakiler bilir) Akşamları ise, Mülkiyeliler, Burger King, James Cook, birde arkadaşlarda buluşup yemek yemesini severim. Gerçi biz evli olduğumuz için genellikle bize gelirler ve sonrasında da tabu falan oynarız.

İşte bu mimde burada bitti. Mimi isim olarak kimseye göndermiyorum. Mimi beğenenler paylaşırlarsa sevinirim.

Öptümmmmm.

Yorumlar

Ayça dedi ki…
3E'den şimdi geldim şekercim :) Kaşarlı mantarlı pide ve Miller içtim senin yerine de :D Öpüyorum çok, iyi geceler.
embir dedi ki…
Aytacım ya ben seninle miller içmek isterim ama görüşemedikte önümüzdeki hafta diyorum acaba görüşebilir miyiz? Ben ararım seni. Öptüm canım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eskiyen Bluzları Yenileyelim

Eskiyen, küçülen ya da sıkıldığınız kıyafetlerinizi yenilemeye ne dersiniz?
Aşağıdaki görsellerden en çok beğendiğim birinci fotoğraf oldu. Bluzlarınızın kollarının üst kısmını kesin ve farklı bir kumaşla ve bu senenin de modası olduğu üzere araları açık olarak dikin. 
Bir gömleğin altı ile diğerinin üstünü birleştirebilir ya da bir bluzun ortasını istediğiniz bir kumaş ile değiştirebilirsiniz. Kaynak

Balkonlarımız İçin Fikirler-3

Balkonlarımız için fikirler bölümünün üçüncü paylaşımını saksılarla ilgili yapmak istedim. Klasik düz saksılarınızı eğlenceli hale getirmek için hayal gücünüzü kullanın. 
Boyalar, kumaşlar, kalemler, peçeteler, dergiler, renkli taşlar, kullanmadığınız cd'ler, tahta parçaları, gazoz kapakları... yaratıcılığınızı kullanmanız yeterli aslında. Hatta annelerimizin emektar yoğurt kaplarını bile şık saksılara dönüştürebilirsiniz. Bu sebeple sizlerle bazı görseller paylaşıyorum. Kaynak

Diğer balkon fikirlerine bakmak isterseniz. Balkon fikirleri-1 Balkon fikirleri-2 Pinterest bahçe ve balkon fikirleri


Balkonlarımız İçin Fikirler-1

Bahar geldiğine göre, doğa ile birlikte bizde de canlanma oluyor. Kendimizi iyi hissettiğimiz zaman daha mutlu ve enerjik oluyoruz. Bu enerji ile evimizin dekorunda da değişiklik yapma arzusu doğuyor. Sizlerle paylaşacağım "Balkonlarımız İçin Fikirler" başlığı altında ciciş çalışmaları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu fikir yine bir "Kendin Yap" çalışması. İstediğiniz bir leğen ile bu çalışmayı yapabilirsiniz. Leğeniniz şeffaf olursa ve kenarlarını rengarenk boyarsanız da çok şirin olacaktır. Kuvvetli bir yapıştırıcı ile yine şeffaf bir plastiğe ihtiyacımız olacak. Leğenin yarısına kadar (yarım ay şeklinde) şeffaf plastiği yapıştırın ve iyice kuruduğuna emin olduktan sonra içine toprağı koyun, çok sulama gerektirmeyen kaktüs tarzı çiçekleri de ekerek balkonunuzun duvarına asabilirsiniz. E tabi isterseniz burayı evinizin küçük serası şeklinde de değerlendirebilir, görseldeki gibi nane, biberiye, maydanoz vb. ekebilirsiniz. Kaynak