15 Kasım 2009

Ahşap Balık Çerezliğim

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Bunu ben yapmadım. O kadar aşmadım canım... Bunlardan Pakistan'da satılıyordu ve arkadaşlarımın hepsi almıştı. Bende alsam mı almasam mı karar verememiştim. Sonunda da almadım zaten. Pakistan'dan dönmeme bir gün kalmıştı, son vedalarımı yaparken, orada birlikte çalıştığım Pakistan'lı arkadaşlarımından birisi bana bu balıklı çerezliği getirdi.

Ay çok mutlu olmuştum. Kararsız kaldığım bir şeyin hediye olarak bana gelmesi -hımmm demek ki kısmatimde varmış:) dememe sebep oldu.

Kapalı hali nihale olarak kullanılabilir. Açılınca da çerezlik oluyor. İnce bir işçilik var. Ahşabın çerez koyulacak kısımları spiral şeklinde kesilmiş.

Şu an elimde liliden kopya çektiğim obi kemer var. Biçme işini bitirdim umarım dikerken sorun çıkmaz. Derim çok sert (deri kumaşım yani, ne diyorum yahu:)) bunu nasıl dikicem bilemiyorum. Bitince onu da sizlerle paylaşıcam.

Cuma akşamı arkadaşlarımla buluşmuştum sonra eve bir geldim bugün öğlene kadar kapımı bile açmadım. Neyse sonra markete gideyim dedim. Yolda çok cici bişi gördüm ondan aldım. Ne olduğunu söylemiycem :) Sonra evimizin köşesindeki hırdavatçıya gittim, tutkal ve beyaz akrilik boya aldım. Su bazlı vernik yoktu sinir oldum. Bu hafta da güzel paylaşımlar hazırlayacağım, yapıp sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

7 yorum:

neduk dedi ki...

Bize çok sürprizlerin var anlaşılan.Bekliyelim bakalım.Bu ahşap işleri çok güzel ama pahalı, hiç parama kıyıp alamadım:)))
Benim siparişlere bir de dairesel makas ekleyebilir miyiz?Nette bulamadım.Hani şu rulet gibi kesenlerden.Tabii ki acelesi yok.Sevgiler.

pembe tatlar dedi ki...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

embir dedi ki...

Nedret ablacım tamamdır, ona da bakıcam. Pizza kesen yuvarlak kesicinin çapı daha küçük olanından sanırım:))
Pembecim teşekkürler canım.

beyaz mendil dedi ki...

Çerezlik çok güzel,ben de beğendim bunu.

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşım. Henüz hiç kullanmadım ama bundan sonra kullanırım diye düşünüyorum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah çok güzelmiş, pakistana bir daha yolum düşerse extra ik büyük valiz götürme niyetim var aklım kaldı bir dolu şeyde.

embir dedi ki...

ya ben 3 kocaman koliyi doldurup önceden yollamıştım. Sonrada 30 + 8 kilo hakkımı da doldurup döndüm. Yine gitsem alırım bir dünya eşya:))