20 Ekim 2009

Kültür Üniversitesindeki Öğrencilerin Tasarımları

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Hani Ramazan Bayramından önce İstanbul'a gitmiştim ya, hani sel afeti sebebiyle orada görev yapmıştım da oradan da Kültür Üniversitesinde yurdun dört bir tarafından gelen öğrencilerle güzel bir projeye imza atmış, onlara eğitim vermiştik. Hah işte orada kampüsün içinde öğrencilerin yaptığı ilginç çalışmaların fotoğraflarını çekmiştim. Cep telefonumla çektiğimden aktarmayı unutmuşum, geçenlerde aklıma geldi de işte nihayet karşınızdalar efendim.

Ne kadar şirin şeyler tasarlamışlar değil mi?

Hiç yorum yok:

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...