08 Ekim 2009

Embir Çilekli Özel Gün Çantası Yaptı

Image Hosted by ImageShack.us
By embir


İşte yeniden çıktım karşınaaaa :)) ve bende yeniden özel gün çantam ile karşınıza çıktım. Bu seferki sanki daha bi şirin oldu :)) Keçeden çilekler yaptım içlerinide doldurdum. Pofidik pofidik oldu.

Bu çantamı kapaklı yapıp içine de cırt bant yapıştırdım, yani isteyen ped koyar, isteyen ilaç, isteyen makyaj malzemesi, isteyen...

Ya ben bunlardan yapıp pasajıma da ekleyeyim belki almak isteyenler çıkar değil mi?

3 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok şık olmuş,ellerine sağlık hayatım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayy süper olmuş canım harikasın:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

Embir harika olmuş bu çilekler...tam yemelik olmuş :))

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...