14 Ekim 2009

Bir sorum olacaktı

Merhaba arkadaşlar,

10marifetteki 2009 sonbahar yarışması hızla devam ediyor, buralara fazla uğrayamadım. E birde annemler yurt dışına gidecek diye ha babam de babam özel gün çantası yaptım:)) Yarında Afyon'a gidiyorum ama cuma akşamı evime dönücem.

Sizlere birşey danışmak istiyorum. Bir tanıdığımın elinde osmanlı armalı antika bir halı varmış ve satmak istiyormuş. Eğer bildiğiniz antikacı falan varsa bana mail atabilir misiniz? Senin blogdan yazıp bir sorar mısın dediler. Bende tamam dedim. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Hepinize öpücüklerimi gönderiyorum, haydi kalın sağlıcakla...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlım adres veremem ama sanırım kapalıçarşıda bu tür yerler olacaktı

Nedret dedi ki...

Haydi iyi yolculuklar.Kolay gelsin.

Gülen Tezer dedi ki...

Satmasın demek istedimdi :) Çabuk git çabuk gel.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

İyi yolculuklar canım:)Özel gün çantaların çok cici olmuş bu arada.

embir dedi ki...

ben gittim geldim azıcık hasta dönmüştüm ama olsun şimdi iyiyim, yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Ankara da büyük bir halıcı vardı ona sormuşlar yuh dedim sahibi bile aramış almak için, bakalım satabilecekler mi?

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...