03 Ağustos 2009

Yine Yeni Yeniden

Merhabalarrrrr,

Efendim kısacık bir ara demiştim ama verdiğim ara pek de kısa sayılmaz :) Evet aslında planımda hafta sonundan Eskişehir'e gitmek vardı ve öyle de oldu...

Kujumla hızlı tren biletlerimizi aldık, cumartesi sabah 07 treni ile Eskişehir'e hareket ettik veeee 1 saat 30 dakika sonra Eskişehir'e vardık. Kuzenimin evinin anahtarını annemden almıştık, istasyona çok yakın olan eve yürüyerek gittik. Evde 2-3 saat uyuduk ve Eskişehir'in tozlu (ama kesinlikle çoook güzel) yollarına vurduk kendimizi :))

Çarşı içinde meşhur bir köfteci vardı, kujumu oraya götürdüm leziz köfteleri tatsın diye. (Sanırım adı tatlı dil köftecisiydi) Dükkan salaş, küçük ama köfteleri çok lezzetli canım. Oradan porsuk çayı manzaraları bir mekana geçip biralarımızı höpürdettik. Köprü başı, hamam yolu vb gezdik. Papağan çibörekçisine de gittik. (Efendim tatarca çibörek demek güzel, lezzetli börek demekmiş, yani çiğ pişmemiş anlamına gelmiyormuş) Bir porsiyon çiböreği bölüştük (1 posiyon=5 adet çibörek) aaa bir de gondola bindik, porsuk turu yaptık. Akşam 20.30 gibi eve gelmiştik bir yattık sabaha kadar uyumuşuz. Benim sırtım kolum yanmış güneşten :)

Ertesi gün annemin teyzesine kahvaltıya gittik, oradan da Espark'a alışverişe... İnanılmaz indirim vardı. Süper bir alışveriş yaptık. Ben aldıklarımı da kujuma verdim çünkü o gece Ankara'ya dönecekti. Ben ise ertesi gün seminer programını tamamlayıp dönebilecektim.

Buraya kadar olan kısım kısa bir arada yaptıklarımı kapsıyor. Peki sonra ne oldu? Efendim işler acayip yoğunlaştı, akşam geç saatte işten çıkabildim, erkenden işte oldum derken geçen hafta yine Eskişehir'e seminer vermek için gidecektim. Aaaa araya pat diye Afyon o da yetmezmiş gibi birde İstanbul seyahatleri eklendi.

Geçen hafta salı günü Eskişehir'e gittim. Oradan Perşembe günü öğlen Afyon'a geçtim. 2 seminerde orada verdim. Gece 21.00 otobüsüyle İstanbul'a doğru yol aldım. Sabah ezan okunuyordu ben kalacağım yere ulaştığımda. Bir günde 3 şehir gezip 4 seminer vermiştim. Kampımızda 2-3 saat uyumaya çalıştım. Sabah olması sebebiyle horozlar, martılar ve tren sesinden uyumakta zorlandım. Neyse bir araç gönderdiler beni aldı eğitim salonuna gittim. Akşama kadar arkadaşların verdiği eğitim programını izledim, değerlendirdim hatta benden konu anlatmamı rica ettiler, tamam dedim. Birde eğitimin bir bölümünü paylaştım. Akşam 20.30 gibi otobüsüm hareket etti. Gece 02.30'da evime ulaşabildim....

Öyle derin uyumuşum ki anlatamam, kısacası çok yorgunum. Tatile çıkmamıza ise 2 hafta var (ki ben tatil yapamayacağız diye korkuyorum) ama yine de hafta sonu minik bir iki çalışma yaptım. Fotoğraflarını çekip en kısa sürede sizlerle paylaşmak istiyorum.

İşte arkadaşlar kısacık bir arada benim bedevi misali oradan oraya savrulmamın hikayesi budur :)