Ana içeriğe atla

Haberler, Haberler, Haberler

Aslında bu yazıyı çarşamba günü hazırladım ve bugün yayınlanacak şekilde ayarladım. Yani okuyacağınız bilgilerde umarım bir değişiklik olmaz. Neden mi? Çünkü yaz tatiline aslında 2 hafta sonra çıkmayı planlamıştık ama bugün aldığımız bir karar neticesinde tatilimizi öne alıp şimdi çıkmak istedik. Umarım bir aksilik olmaz ve siz bu yazıyı okurken ben kızgın kumlardan serin sulara atlıyor olurum :)) e tabiki bildiğiniz üzere uzun ve yoğun bir dönem geçirdim veee tatili hakettim sizce de öyle değil mi?

Yurtdışında yaşayan kuzenim ailesi ile birlikte bu hafta başında vatana döndüler, 3 hafta tatil yapıp dönecekler. Bugün Ankara'ya geliyorlar, hafta sonunu birlikte geçiricez ve sonra bir ara da ben onun yanına Eskişehir'e gidicem. Hatta izin alabilirsek Ekim ayında da kujumla onlara gitmek istiyoruz. Vildan ablam benim çok sevdiğim, çocukluğumdan beri yolunu gözlediğim, beni tanıyan herkesin benim kadar onu da tanıdığı (o kadar bahsedersem tanırlar tabi) yediğimizin, içtiğimizin ayrı gitmediği, aramızda mesafelerde olsa kalbimizin birlikte attığı canımın içidir. Sırdaşım, dostum, ablam.... işte böyle. Ha birde canım Memam var. O da yurt dışında yaşıyor, memacım benden küçüktür yani ona ablalık yaparım. Küçükken bir sene birlikte yaşamıştık limonum benim. Memacığımı da çok özledim, gözümde tütüyor, keşke o da gelebilse de sarılıp öpsem. Ah Memacım beni okuyorsan gel lütfen, bak ne güzel 3 kuzen sabahlara kadar dedikodu yaparız, gündüz alışveriş, akşam içeriz, gezeriz. Seni de dünyalar kadar çok seviyorum, sen benim bir tanecik kardeşimsin. Senden başka kardeşim mi var benim?

Başlık Habeler oldu ama sadece benden haber vermek için bu başlığı yazmadım. Diğer haberim Stil Direktörü canım arkadaşımın açtığı dükkan hakkında sizlerle bilgi paylaşımında bulunmak. Stil Direktörümcüm kendi yaptığı birbirinden değişik çalışmalarını Stil Pazarı bloğunda satışa sunuyor. Bence bakmadan geçmeyin. Harika çalışmalar bulacaksınız.


Son haberim ise Astar ve Yüz ile ilgili olacak. Astar ve Yüz Elişi Yarışmasına başladı. 29 Temmuz -17 Ağustos tarihleri arasında devam edecek yarışmada;
Birinciye Kartopu'dan 250 TL değerinde örgü ipi paketi!
İkinciye Hak Mefruşat'tan 200 TL değerinde 10m. Fransız tül perde!
Üçüncüye Kapalıçarşı'dan 100 TL değerinde takı tasarım malzemeleri ve değerli taşlar paketi!
Oy kullanan ürün sahiplerinden 3 kişiye 3 aylık ALTIN, GÜMÜŞ, BRONZ üyelik hediye verecek. Sizlerde el emeklerinizi burada paylaşıp, hediyeler kazanabilirsiniz.

İşte bendeki haberler bunlar arkadaşlar. Hazırladığım bir kaç yazı daha var. Ben yokken onlar otomatik olarak yayınlanacak, 2 hafta sonra görüşmek üzere esen kalın :)

Yorumlar

SEMYIL dedi ki…
canım embircim,
tahminimce yazdıklarımı gelince okursun ama yinede içimden geldi.
sana çoook güzel geçireceğin bir tatil diliyorum.
sevgili "stil direktörünün" dükkanına da bayıldım. tekrar buradanda yazıyorum BOL KAZANÇLAR
sevgili kardeşime:)))
hep mutlu olun:))
Canım iyi tatilller. İnsanın dostlarıyla birarada olması süper. Herşey gönlünüzce olur inşallah. Sevgiler.
İnsanın canda dostları olunca sırtı yere gelmez, keyfini çıkar bebeğim. Destek için de çok teşekkürler Embir'im.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eskiyen Bluzları Yenileyelim

Eskiyen, küçülen ya da sıkıldığınız kıyafetlerinizi yenilemeye ne dersiniz?
Aşağıdaki görsellerden en çok beğendiğim birinci fotoğraf oldu. Bluzlarınızın kollarının üst kısmını kesin ve farklı bir kumaşla ve bu senenin de modası olduğu üzere araları açık olarak dikin. 
Bir gömleğin altı ile diğerinin üstünü birleştirebilir ya da bir bluzun ortasını istediğiniz bir kumaş ile değiştirebilirsiniz. Kaynak

Balkonlarımız İçin Fikirler-3

Balkonlarımız için fikirler bölümünün üçüncü paylaşımını saksılarla ilgili yapmak istedim. Klasik düz saksılarınızı eğlenceli hale getirmek için hayal gücünüzü kullanın. 
Boyalar, kumaşlar, kalemler, peçeteler, dergiler, renkli taşlar, kullanmadığınız cd'ler, tahta parçaları, gazoz kapakları... yaratıcılığınızı kullanmanız yeterli aslında. Hatta annelerimizin emektar yoğurt kaplarını bile şık saksılara dönüştürebilirsiniz. Bu sebeple sizlerle bazı görseller paylaşıyorum. Kaynak

Diğer balkon fikirlerine bakmak isterseniz. Balkon fikirleri-1 Balkon fikirleri-2 Pinterest bahçe ve balkon fikirleri


Balkonlarımız İçin Fikirler-1

Bahar geldiğine göre, doğa ile birlikte bizde de canlanma oluyor. Kendimizi iyi hissettiğimiz zaman daha mutlu ve enerjik oluyoruz. Bu enerji ile evimizin dekorunda da değişiklik yapma arzusu doğuyor. Sizlerle paylaşacağım "Balkonlarımız İçin Fikirler" başlığı altında ciciş çalışmaları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu fikir yine bir "Kendin Yap" çalışması. İstediğiniz bir leğen ile bu çalışmayı yapabilirsiniz. Leğeniniz şeffaf olursa ve kenarlarını rengarenk boyarsanız da çok şirin olacaktır. Kuvvetli bir yapıştırıcı ile yine şeffaf bir plastiğe ihtiyacımız olacak. Leğenin yarısına kadar (yarım ay şeklinde) şeffaf plastiği yapıştırın ve iyice kuruduğuna emin olduktan sonra içine toprağı koyun, çok sulama gerektirmeyen kaktüs tarzı çiçekleri de ekerek balkonunuzun duvarına asabilirsiniz. E tabi isterseniz burayı evinizin küçük serası şeklinde de değerlendirebilir, görseldeki gibi nane, biberiye, maydanoz vb. ekebilirsiniz. Kaynak