28 Ağustos 2009

Telefon Telefon Kılıfım

Image Hosted by ImageShack.us


Daha önce görüp beğendiğim ve bunu yapmalıyım dediğim bir çalışmaydı bu telefon şeklinde telefon kılıfı. Aslında istediğim gibi olmadı ama yine de paylaşmak istedim. Benzer bir çalışma yapacaksanız bunu görüp benim yaptığım hataları yapmayın istedim.

Öncelikle hata bir telefon kılıfınızı keçe ile çalışın polar ile değil. Ben ilk denemem keçeler ziyan olmasın dedim. Öyle oluncada sert kumaş olmadığından istediğim gibi durmadı. Sonra benim gibi kararsız olmayın, nasıl dikeceğinize önceden karar verin. Sonra dikip söküp durursunuz. Başka başka ne vardı??? Hah kumaşınızı kesmeden önce benim gibi acemi iseniz önce bir kağıda kalıp çıkarın, onun üzerinden biçin, dikin.

Veeee son olarak dün annemden nasıl dikildiğini öğrendim. Şu kenarları diş diş gözüken dikişi bilmiyordum. Ay adına ne diyorlardı. Sesicim onu güzel diker işte ondan dikicem, keçeden yapıcam, cicik cicik olunca yeniden sizinle paylaşıcam...

Çalışmanın orjinal halini daha önce 10marifette yayınlamıştım. Karşılaştırırsanız aradaki bariz farkları görürsünüz. Burası da çalışmanın orjinal yeridir efendim.

11 yorum:

derya dedi ki...

Canım çok yaratıcı bir çalışma olmuş ellerine sağlık öpüyorum...

karabidikim dedi ki...

ay çok şeker bişey olmuş ellerine sağlık :D

*ayliz* dedi ki...

ben resim göremiyorum ama

suzy dedi ki...

ay çok tatlı, süper esprili. Güle güle kullan.

Syhn dedi ki...

çok tatlı yaa..
ellerine sağlık

Paşa dedi ki...

ne fikir ama :))

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

HARİKASIN HELE O DÜĞMELER ÇOK GÜZEL YARATMIŞSIN YİNE

Lilacsmell dedi ki...

çok şirin olmuş,eline sağlık

SEZGi dedi ki...

tam yemelik olmuş bu:)))

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Hata mata yok; gayet güzel görünüyor. Renk uyumu çok hoşuma gitti. Ellerin dert görmesin..

embir dedi ki...

Gülercim sağolasın ama yok ben beğenmedim yahu, kesin keçeden tekrar yapıcam.