21 Aralık 2009

Yılbaşı Maskım

Image Hosted by ImageShack.us

by embir

Merhabalar, herkese mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum...

Hani geçen hafta başında yayınladığım pembe tüğlü tacım vardı ya, işte bu da onun takımı olan maskem. Nasıl yaptığımı da hemen paylaşayım. Paylaşmadan da geçenlerde gelen bir yorum vardı yayınlamadım ama buradan sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizlerinde bildiği gibi ben burada yaptığım ya da bana hediye edilen, annemlerin falan yaptığı çalışmaları yayınlıyorum. Kendi yaptıklarımı da hep yazarım, nasıl yapılıyor dilim döndüğünce anlatırım. Neyse örgü ile aram iyi değildir, nasıl yapıldığını yazamıyorum. İşte birisi ki kendisi adsızdı tutmuş nasıl yapıldığını bilmiyorsanız neden buraya koyuyorsunuz demiş. Blog benim canım ne isterse yaparım. Beğenmeyen okumaz zaten. Onca örgü siteleri var, kaynak bile göstermeden resim ekleyip duruyorlar, durup benden hesap sorması ilginç geldi doğrusu. Neyse işte içimde kalmasın dedim, paylaştım. Şimdi konumuza dönelim.

Netten bulduğum (link veremiyorum eskiden kaydetmiştim) maske örneğini sertifika kağıdına çıktı aldım. Kestikten sonra, uçuk pembe oje ile boyadım. Kuruduktan sonra pembe pullarla göz çevresini süsledim. Şu benim meşhur temizlik püskülümden yolduğum tüğleri bir kenarına yapıştırdım. Bir küpenin metalini kopartıp tüğlerin alt kısmına taşını yapıştırdım. Delgeç ile maskenin iki yanını delip silikon lastik taktım. İşte bu kadar.

Bu hafta sonu yaptığım ciciklerimi de hafta içinde sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Haydi kalın sağlıcakla...

5 yorum:

GeCe dedi ki...

oo yılbaşı partisine hazırlık ne güzel

Unknown dedi ki...

sevgili embir o adsısızı atın çöpe gitsin. Yılbaşı akşamına ne kadar şık olur masklar ellerinize sağlık.

Sevgiyle kalın...

Beetle dedi ki...

embircim bir sey diyebilir miyim yanlis anlamazsan, ben belki de yanlis biliyorumdur ama tug degil tuy dogrusu, gozume cok batti okurken o yuzden yazayim dedim ukalalik yapmak degil canm niyetim:) bunu yayinlama istersen. ellerine saglik bu arada.

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar, evet gececim hazırlıkları yapıyorum ama nereye gidicez bilmiyorum:))

keddycim ilk fırsatta bloğuna ziyarete gelicem canım.

belgincim desteğin için teşekkürler canım.

Betülcüm yayınlamaz mıyım canım, uyarın için teşekkürler, bundan sonra yanlış yazmam, öptüm.

KokoSh dedi ki...

tatlım assortie de bu tarz maskeelr vardı 3.90 falan bnde yılbaşı için alsammı die düşündümm:)çok tatlı olmuşşş

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...