25 Aralık 2009

Süper Yaka

Image Hosted by ImageShack.us

by embir

Merhabalar,

Haftanın son gününe geldik, benim için çok hızlı geçti. Sadece bu hafta değil, birkaç yıldır zaman nasıl geçiyor anlamıyor. Bir bakıma güzel bir şey olsa da (demek ki yapacak çok işim var ve zamanı anlamıyorum)bir taraftan da zamanı doya doya yaşayamıyorum diye düşünüyorum. Hoş zamanım çok eğlenceli geçiyor, işimde ve özel hayatımda mutluyum, e sanal hayatımda güzel ama yine de geçen zamanı azıcık yavaşlatmak fena olmazdı...

Konumuza gelecek olursak, bu benim çok sevdiğim bir dantel boncuk, pul ve inci işlemeli yaka. Bunu annemden almıştım. Gençliğinde ördürmüş. Örenin emeğine sağlık diyorum. Nasıl yapmış maşallah demek lazım. Bu güzelliği sizlerde görün istedim. Şimdiden herkese mutlu bir hafta sonu diliyorum.

6 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok ihtişamlı ii günlerde kullan

Adsız dedi ki...

Embircim gercekten şahane örülmüş

Unknown dedi ki...

SÜPER DEĞİL MUHTEŞEM YAKA BENCE

Suzy dedi ki...

Yaka gerçekten olağanüstü Embir. Haklısın. Ayrıca zamanı ben de anlayamıyorum, inadına mı bu kadar hızlı gidiyor. Amacı bizi yaşlandırmak mı ne:)

Nedret dedi ki...

Evet canım, annemin de vardı.Senin annenin ki elti eltiye küstü adlı örnek.Üzerine boncuk işlenmiş.Çok tatlı bir modeldir.Nereye koysan yakışır.Çok severim.

nalan dedi ki...

orgucuoyuncakcınine dedi ki...
SÜPER DEĞİL MUHTEŞEM YAKA BENCE
valla bence de

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...