19 Aralık 2009

Kurdelalı Bileziğim

Image Hosted by ImageShack.us
by embir

Geçen hafta sonu taclarla birlikte yaptığım bir çalışmada bu bilezikti. Şu meşhur yaz tatilimin son ayağı olan Amasra'dan almıştım bu bilezikleri. Düz kullanmayım dedim ve şu tacımda olduğu gibi kurdela ile sardım.

Diyorum acaba minik birde gül kondursam nasıl olur? Çok mu abartı durur ne dersiniz?

Hafta sonlarını seviyorum, ne güzel bana bol vakit kalıyor. Sabah erken kalktım ve çamaşır evi topla temizle işlerimi bitirdim, 10 marifette çalışmalara baktım, yorum yazdım veeee oturdum şimdi de cicikler yapmaya başladım.

Haydi herkese keyifli bir hafta sonu diliyorum.

3 yorum:

cansudere dedi ki...

çok güzel canım.

ANTİGONE dedi ki...

Aaaaa! Bilezik sanki boyama gibi olmuş. Çok başarılı, ellerine sağlık. Gül değil de bir fiyonk hiç fena olmaz bence ;D

embir dedi ki...

cansucum teşekkürler canım. Antigonecım kurdela ebruliydi ondan boyama gibi durdu. Fiyonk fikri olabilir, bir deneyeyim.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...