16 Ekim 2008

alla beni pulla beni kolyem




Ne kadar çok kolye yapmışım ekle ekle bitiremem
Gerekli Malzemeler:
Zincir
Yassı boncuk
Halka
Klips
Yapılışı:
Boynumuzun hemen aşağısında bitecek uzunlukta zincirimizin her bir boğumuna bir adet halka ve ucuna da bir adet yassı boncuk takıyoruz. Zincirin her iki tafında biraz boşluk bırakıyoruz. (enseye gelen kısma birşey takmaya gerek yok)
Zincirimizin tam ortasına da yine istediğimiz uzunlukta bir zinciri halka yardımı ile ekliyoruz. (ben yaklaşık 10 cm'lik bir zincir kullanmışım, siz daha da uzun yapabilirsiniz. Ortaya eklediğimiz zincire de aynı şekilde boncuklarımızı takıyoruz.
Son olarak zincirimizin ucuna klipsimizi takıyoruz. Güle güle kullanın Bu kolyede özellikle yazın askılı bluzlerle çok hoş duruyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

güle güle tak canım ya daha büyük yüklesene resimleri

embir dedi ki...

eski blogumdaki alanı yaklaşık 7 ayda dolduurnca burada cimrilik yapayım dedim. Alanı ekonomik kullanmak için önerin varsa sevinirim canım. Bunun boyutunu orta yaptım. Sanırım daha iyi oldu. Şimdi anneme gidicem, sonra diğerlerini de büyütürüm.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Güle güle kullan emine'cim renk renkli güzel olmuş.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...