10 Ekim 2010

embir'den 2 liraya 2 saatte 2 şekilde kullanılan boyunluk



Uzuuuun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Anlatacak çok şey var ama vakit az:( daha valiz hazırlamam gerekiyor.Önce son gelişmeleri yazayım, sonra da boyunluğu anlatırım. Kursumun bitmesine 2 hafta kaldı. Kursum bitsin uzun zaman başka bir kursa gitmeyeceğim diyordum. Büyük konuşmuşum. Şimdi sırada başka kurslar var. Araştırmaya başladım bile:) Kujum uzun süreliğine yurt dışına gitti. Bende evde sıkılmamak için kurs aramaya başladım. Neyse ki bu aralar seyahatlerimde çok fazla, seyahatlerim bitsin Osmanlıca kursuna başlamak istiyorum. Birde dans ya da spor yapayım diyorum. Bakalım nasıl olacak?

Yarın sabah Antalya, Akseki de Gençlik ve Sporun kampına gidiyorum. Dağ başında ve oldukça soğuk olacakmış. Az sonra polarlarımı çıkartıp çantama yerleştiricem:) Akseki'den gelip birkaç gün sonra Bolu'ya gidicem. Cumhuriyet Bayramına evime dönücem. Kasım başında da Sivas'a gidiyorum. Sonra bir de İzmir var. Bunlar planlananlar. O zamana kujumcum da döner belki... Dönmezse o gelene kadar o kurs senin bu kurs benim gezicem:)) 

Gelelim boyunluğuma, geçen gün öğlen Kızılay'da bir ipçiye girdim. Tanesi 50 kr'dan 4 yumak (50gr) ip aldım. İpin şekli hoşuma gitti. Kalın ve renkli bir ipti. Dün akşam bir saatte yarısını ördüm. 9 numara şiş kullandım. Bu sabahta kalan yarısını ördüm. İkiye katladım ama eşit değil. Yaka gibi oldu. Ortasına bir düğme diktim, birde ilik yaptım. Şimdi yaka kısmı önde ya da arkada kullanabilirim. Yaka kısmı arkaya gelince boğazlı kazak gibi oluyor. Hatta yaka bölümünü yana çevirip üçüncü bir model olarak da kullanılabilir. 

Şimdilik benden bu kadar. Dönünce görüşmek dileğiyle esen kalın...

4 yorum:

Yelda dedi ki...

Canım yoğunsun bu aralar olsun sağlıklı olda koştur boyunluk çok güzel canım ellerine sağlık

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

özledim vallahi ben seni:))

Tesettür Aşktır dedi ki...

Ee supermiş :)) Denenmeli :)

Sevgiler
http://tesetturasktir.blogspot.com/

nokuruncocuklari dedi ki...

boyunluk çok hoş, kış gelmeden hazırlamak lazım, ellerine sağlık:))