18 Ocak 2010

Nerelere kayboldum?

Herkese merhabalar,

Yeni yıl itibariyle pek ortalarda gözükmedim. Arayıp soran, mail bırakan, yorum yazan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Ortalarda olmama sebebim biraz farklıydı. Yani ne iş yoğunluğu, ne sağlık sorunları...

Peki neden ortalarda gözükmedim hemen paylaşayım sizlerle. Efendim ben internet aleminde geyik yapmasını, ya da oyun oynamasını pek sevmem hatta hiç hazetmezdim. Kujum sağolsun zamanının çoğunu web tabanlı oyunlarla geçirirdi. Bende onu anlayabilmek adına facebooktanda gelen davetler üzerine artık demode de olsa farmville oynamaya başladım. Kendimi o kadar kaptırdım ki, oradan da başka bir iki oyun daha buldum, onlarda da vakit harcadım.

Sonuç: Web tabanlı oyunlar insanları eğlendirir ama bu arada asosyal yapar. Canınız sıkılıyorsa zamanınızı bu tarz oyunlar oynayarak değerlendirebilirsiniz ama sonuç hiç bir şeydir. Sanal şeylerden hoşlanıyorsanız birşey diyemem tabi... Geç saatlere kadar vaktinizi harcar sabah işe kalkmakta zorlanırsınız. Devamlı oturmaktan kilo alır ve gözlerinizi bozarsınız. Giden onca zaman sonucunda ise elinize geçen birşey olmadığı gibi sizden giden çok şey olur. 2 sanal ağacınız ve hayvanınız olacağına güzel keçeleriniz ve iplerinizle mutlu olmak bambaşka bir şeydir. Kujum benim ortalığı eşyalarımla doldurmama kızarken şimdi evet evet sen craftlarına geri dön demeye başladı:))

Yakında yeni ciciklerimle aranızda olucam anacım. Oh be dünya varmış. Bir şeyler sanal olacaksa da burada olsun. Ne de olsa bizler bu sanallığı da reality ye çevirmesini başarıyoruz, öyle değil mi?

13 yorum:

sevim dedi ki...

bende sırf bağlanırım dye bu zamana kadar hiç o isteklere onay vermedim aynen dediğin gibi elimize geçen bişi yok ama bizden alınan çok şey var bende online oynana bir oyun oynuyorum ama sabahlara kadar bağımlısı değilim ama olduğum zamanlarda vardı ve bitirdim hepsini senin yaptığın gibi hoş geldin bizim sanal aleme o zaman:)))
gerakla cicilerini bekliyor olacağım

cAt dedi ki...

bu sanal oyunlar hiç iyi olmuyor :(

ada ve deniz dedi ki...

iyi olmuş kurtulduğun. ben hiç bulaşmadım o oyunlara çok sıkıcı ve zaman kaybı gibi geliyor

Sibella dedi ki...

Valla ben sesimi çıkarmamıştım ama baya baya merak etmeye başlamıştım. Çok iyi oldu bu açıklama hayatım. Ben o kadar bilgisayarda zaman harcadığım halde o oyunlara kesinlikle yan gözle bile bakmıyorum, bağımlılık yapan şeylere takılmak istemiyorum. Sen de kurtulmakla iyi yapmışsın. Güzel işlerini bekliyoruz canikom, öpüyorum :)

Yelda dedi ki...

Canım hoş geldin
Öpüyorum çok

nokuruncocuklari dedi ki...

valla çok haklısınız, üstelik büyükler bağımlı oldukça çocuklarda onları örnek alıyor, üstelik çocukların oyun oynayabileceği eskisi gibi oyun alanları sokak aralarıda yok, asosyal insanlar yetiştirmek için bire bir. Çocukların bizi örnek aldığını unutmamak gerek. sevgiler:)

AtolyeKedi dedi ki...

Bu durumu aştığınıza göre artık yeni yazılarınızı, ürettiklerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Embir, 3 gündür yoksun yine. Kaçıncı levela geldin? :))
Şaka bir yana, ben gelen teklifleri kabul etmiyordum ama benim adıma evdekiler birlik olup kabul etmişler. Para kazanacaklar ya... Derken ucundan kıyısından bakayım dedim ama bağımlılık yaptığı doğru. Ürünleri yanmasın diye eve koşturanlar var:) Bir süre sonra sıkıyor. Ya da ben sıkıldım.

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Valla ben de aynen farmville şimdi de twitter. O kadar sardı ki baktım hiç bir şeye vaki ayıramamaya başlamışım. Şimdi 4 günlük ürünler ekiyorum tarlama :)Ben de kurtulabilirim bir gün umarım. Sevgiler...

DenDenAk dedi ki...

Sevgili Embir, birkaçgün önce yazını okudum ama tarlamı ekmem gerekiyordu yorum yazmadan ayrıldım. Şimdi bir baktım zararları hakkında bir sürü yorum. Zararlı olabilir ama yararı da var. Beni çooook mutlu ediyor. Normalde uyanacağım saatten bir saat önce kalkıyorum tarlamla ilgileniyorum, arada bloguma yazı, 10marifete yorum. En sonu çok güzel hepsini kapatıp The Sims 2 ya da 3 oynuyorum. Oynamayan bilemez.Önce deneyin sonra karar verin. :)))))))))))))

neduk dedi ki...

Embiir, pabucu yarııım.Çık dışarıya, oynayalım.
Ben de okey e tutulmuştum bir aralar.Şimdi de blog bağımlısıyım:)) Al birini vur birine...

embir dedi ki...

ya sormayın kurtuldum dedim ama başka şirin bir oyun buldum arada ona da bakıyorum ama bugünümü buraya ayırdım. Azıcık cicikler yapayım:))

GeCe dedi ki...

arada oynanmalı ama sürekli değil hem elişlerinde ortaya birşey çıkıyor bunda ise hiç bişey sen geri dön anacım daha iyi böyle kadın kadına