15 Mart 2009

Bu şişe ne olacak + Mim

Bu görmüş olduğunuz şişeden birşey yapmaya karar verdim ama daha önce burada yazdığım karar neticesinde işe başlarken bir fotosunu çekip sizinle paylaşmak istedim. Mutfaktan biten şişeyi aldım hemen oracıkta fotosunu çekeyim dedim. Bu sırada daha önce evimin sevdiğim köşesi ile ilgili mimi yapamadığımı hatırladım. E ben bu köşeyi de seviyorum o zaman bir taşla iki kuş vurayım dedim :)))

Burası benim mutfak penceremin önü, genelde mumlar, çiçekler, eğlenceli şeylerimi buraya yerleştirdim. Elma, portakal ve limon ile birbirine yeni kavuşmuş aşıklar mum oluyor. Dudak şeklindeki kumbara, çeşitli yerlerden aldığım ya da bana hediye edilen objeler var. O şişe ise orada durmuyor elbette.

Şişe Kıbrıstan kujumun siparişi üzerine alıp içini boşalttığımız bir içeçek şişesiydi. Şimdi bunu birşey yapmak istedim. Ne olduğunu bitince göreceksiniz. Umarım güzel birşey olur. Haydi kalın sağlıcakla...

9 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Embir'ciğim köşen çok sevimli ve iç açıcı hayatım.Şişeyide ne yapacağını merekle bekliyorum zira bende de bir tane var.Senden görüp bende yapacağım.Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

İÇİNE ÖRÜP BİR BALIK MI ATACAKSINIZ TAŞLARLA SÜSLERSENİZ AKVARYUM OLUR.

GeCe dedi ki...

bakalım ne olacka bu şişe köşen de güzelmiş cıvıl cıvıl

Paşa dedi ki...

kimbilir ne olacak bakalım beklemekteyiz...

Nur dedi ki...

Bende merak ettim bende de iki tane atmaya kıyamadıgım şişem var 4taneydi gerci, gecenlerde kafam attı ikisini attım :) artık kalan iki taneyi degerlendiririm belki...
Buarada ben adres degişikligi yaptım heber vereyim canım kim oldugumu ise bloguma gelince görürsün :D
Sevgilerimle :)

Yelda dedi ki...

Köşe çok canlı ama çok merakettim
ne olacak
baktın olmadı içine çay koy
kapağınıda kapa koy büfeye
viski zannetsinler
:))))))))))))))))

Malla dedi ki...

Masa üstü abajur olabilir, üstüne abajur teli ve dantel yapıp, tesisatı dıştan yaparsın.Sanatçı ruhun köşende anlaşılyor.Hadi kolay gelsin.

Pelin Aksesuar dedi ki...

pencere önü çok hoş canım rengarek.. merakla bekliyorum şişenin son halini..

Cocukla Cocuk dedi ki...

o ne guzel bir pencere onu oyle cıvıl cıvıl...şişeyi merak ettik ne olacak bakalım

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...