Şu kıvrılarak yapılan çiçeğin bu da başka bir versiyonu, sanırım yanları farklı kesilince böyle durmuş. Bence mükemmel olmuş. Kaynak
çiçek yapımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çiçek yapımı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
18 Ocak 2011
18 Ekim 2009
embir tacını süsledi
By embir
Arkadaşlar bugün pazar ve hasta olduğum için evde pek bişi yapmadım. Bende daha önce yaptığım ve fotolarını çektiğim çalışmalarımı düzenledim. Onların yazılarını da hazırlayacağım, her gün için bir yazı eder bana 12 gün. Otomatik olarak her gün yayınlanacaklar, bende bu arada iyileşip yeni ciciler yapmaya başlayabilirim diye düşünüyorum.
Sevgili Biluncuğumun yaptığı şahane taçların yanında benimkinin lafı olmaz elbette ama bende bir tane tacımı süsleyim dedim. Meşhurrrrr yakma şifondan yapılan çiçekten yapmıştım, öylece kalmış. Dedim şunları bir dikeyim, ortasına da inci olsun. İşte bu kadarcık, hazır tacımın üzerine peligomla yapıştırdım oldu işte:))
Siz benim tacıma bakmak yerine Biluncuğumun şık taclarına bakın bence, bakmakla da kalmayın o güzel çalışmalardan sipariş verin.
Haydi kalın sağlıcakla, zira benim de dışarı çıkmam gerekiyor. Uzun zamandır ertelenen bir kısır partisi eşliğinde yapacağımız tabu müsabakası ve alıncak bir rövanşımız var. Üzerine de bir jenga yaptık mı benden iyisi olmaz. Ha bu arada hasta olduğum için yenilirsek de bahanem hazır :)) Dayan asucum yettimmm:))
14 Temmuz 2009
Mor Çiçeklerim
By embir
Sonunda bende yaptım. Bunları sadece deneme amaçlı olarak yaptım. Acemi işi yani. Yaparken çok keyif aldım. Tam benlik kısa sürede yapılabiliyor yani :))
Organze kumaş almıştım taaa vakti zamanında lavanta kesesi yapacaktım bir iki deneme yaptım kalan kumaşıda malzemelerimin arasında bırakmıştım. Yelda'nın yaptığı güzel çiçekleri görünce bende bir deneyeyim dedim. Sağ olsun bana nasıl yapmam gerektiğini de anlattı.
Çiçeklerden bir tanesinin altına tel toka iliştirdim. Diğerleri sadece çiçek olarak beklemekte :))
Organze kumaş almıştım taaa vakti zamanında lavanta kesesi yapacaktım bir iki deneme yaptım kalan kumaşıda malzemelerimin arasında bırakmıştım. Yelda'nın yaptığı güzel çiçekleri görünce bende bir deneyeyim dedim. Sağ olsun bana nasıl yapmam gerektiğini de anlattı.
Çiçeklerden bir tanesinin altına tel toka iliştirdim. Diğerleri sadece çiçek olarak beklemekte :))
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim
Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...
-
Bu aralar dergilere takmış durumdayım. Geçen haftadan beri bir dünya dergi aldım. Dergileri alıyorum sonrada haydi yüncüye iplik almaya, ip...
-
Bu yazıyı yoruma kapattım. Sıra çekilişte... Uzun zamandır aklımdaydı bunu yapmak hazır yeni yılda kapımızı çalmak üzereyken haydi dedim ...
-
Balkonlarımız için fikirler bölümünün üçüncü paylaşımını saksılarla ilgili yapmak istedim. Klasik düz saksılarınızı eğlenceli hale getirmek...
