08 Şubat 2021

Buraları Unutmuşum

Herkese Merhaba,

Uzun (çok uzun, bayağı uzun, upuzun) bir aradan sonra ben yine geldim. Şöyle bir baktım da aslında 2015'ten bu yana sürekli taşındım. Her sene bir ev değişikliği (ev olsa yine iyi şehir değişikliği), iş güç, hastalık, sağlık derken aradan yıllar geçmiş. Ben blog yazma işini tekrar denemeye karar verdim. Bakalım bu sefer istikrarlı olabilecek miyim?

Bir iki aydır hafta sonları halat, kınnap ipi, şiş çubukları ve silikon tabancası işbirliğinde bir şeyler tasarlarken buluyorum. Yaptığım işlerin çoğunu instagramda reels videolarında görüp yapmaya çalışıyorum. Bu arada kafamda dağılıyor. Aşağıdaki üç küçük saksı karton bardak ve ip ile yaptıklarım. 

Şimdi bloğuma alışma evresindeyim. Detaylı anlatımları ilerde yapacağım. Halen takip ediliyor muyum onu da bilmiyorum bakalım neler olacak. Haydi kalın sağlıcakla.


Hiç yorum yok:

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...