25 Şubat 2009

Bunlarda Yeni Magnetlerim

Daha önce bunlardan yapıldığını çok görmüştüm ama ben şeffaf şeylerin silikonla yapıldığını düşünmüştüm. Neyse sonra sora sora, araştıra araştıra öğrendim ki şu dekorasyon için tabakların içine, yemekteyiz programında masaların üzerine koyulan cam boncuklarla çok güzel magnetler yapılıyormuş....
Bende hemen google abiye bana yardım etmesini rica ettim. Gönlümce fotoğraflar buldum ve onları power pointe attım. Hepsinin boyutunu minicik minicik yapıp çıktımı aldım. Sonra da dışından genişçe kestim. Cam boncukların şeffaf olanlarının altına peligom sürdüm ve istediğim resmi de altına yapıştırdım. Kurumalarını bekledim ve kenarlarında kalan fazlalık kağıtları da kestim. Sonra aldığım plastik mıknatıslarımı da resimlerin altına yapıştırarak magnetlerimi tamamladım.

Üst kısmın cam olması sayesinde resimler kocaman gözüküyorlar. Özellikle renkli meyvelerin görüntülerini çok beğendim. Tavsiye ederim.

Daha önceki magnetlerimi görmek isterseniz;
Kilden hayvan figürlü magnetlerim
Kürdan şişten örgü magnetlerim
Keçe çiçek magnetlerim

35 yorum:

kedicibasi dedi ki...

çok güzel olmuş ben de daha önce görmüştüm ve silikonla yapıldığını sanmıştım . malzemem olsaydı hemen başlamıştım yapmaya.teşerkkürler fikir için

sihirlirloklava dedi ki...

harika fikirler canım.eline sağlık..

sihirlirloklava dedi ki...

harika fikirler canım.eline sağlık..

Nur dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş..

3prenses dedi ki...

çok hoşlar.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ben de bu magnetlerden görüyordum nette,merak ediyordum nasıl yapılıyorda silikon böyle duruyor diye çoook teşekkürler paylaşımın için ve ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler...

Haydins dedi ki...

Yakindan goremedim valla anlayamadim :(

Ama yine ellerine saglik bir suru de yapmissin :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok şeker olmuşlar, ellerine sağlık. Bende merak ediyordum bu magnetlerin yapılışını, süper oldu bu paylaşım.

nergisce dedi ki...

cok cok cok sekerler:O

Malla dedi ki...

tam akide şekeri gibiii. Bir ara bende bunların örneklerinden yazmıştım.İyi çalışmalar

cicibici bişeyler dedi ki...

Harika olmuş,sanki resim camın içinde gibi,çok hoş.sevgiler.

GeCe dedi ki...

basitmiş ben de bu şekilde yapıldığını bilmiyordum çok farklı şeyler yapılabilir bu şekilde çok sevimliler

Adsız dedi ki...

Canım çok şık olmuş ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

bende biyerlerde görmüştüm bunlardan.çok şeker yaa..
eline sağlık olsun:))

leyya dedi ki...

harikasın embir valla hızına yetişemiyorum ben artık yaşlandım))bak kayınvalideliğe bile alışmaya çalışıyorum artık))off off bi oğlun olsun bak gülebiliyomusun )))
magnetlerin harika olmuş.bravoo..şapkalı ayraçlara bayıldım.yakında okul kitaplarım için ben de düşünebilirim))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Embircim :)) Harikasin baska bir sey demiyorum, her yeni bir sey, her gun yeni bir aktivite :)) Hayranim sana :)

lavantin dedi ki...

ellerine sağlık embir.gercekten iyi bir çalışma oldu.paylaşım için teşekkürler

lavantin dedi ki...

ellerine sağlık embir.gercekten iyi bir çalışma oldu.paylaşım için teşekkürler

lavantin dedi ki...

ellerine sağlık embir.gercekten iyi bir çalışma oldu.paylaşım için teşekkürler

Yelda dedi ki...

Canım çok güzeller hepsi
Seri üretime geçmişin
:))
Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

ama sevgili embir bu da güzel oda güzel .ne zaman yapıyorsunuz bu güzellikleri.bir gün bakmıyorum.maşallah dolmuş yine

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzellerrrrrr,dolabın üzerinde pırıl pırıl harika olur.Hele bir de ışık yansıması olursa.Sevgiler

ella dedi ki...

Çok güzel olmuşlar eline sağlık.

sesiber dedi ki...

ne uçan ne kaçan kurtuluyor elinden, hem çalışıp hem bunlara yetişmek, sadece düşünmek bile takdire değer embirim. harika olmuşlar.

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Harika gözüküyor bende nasıl yapıldığını merak ediyordum fırsat bulduğumda denemek isterim ellerine sağlık canımmm:)

öz dedi ki...

Fikirlerine bayılıyorum valla... Harika olmuşlar...

... dedi ki...

Bu tarz bir kit 20 tl'ye satılıyor. Yeğenime karne hediyesi alacaktım.
20 tl harcamaya gerek yokmuş.
Teşekkürler embircim...

embir dedi ki...

gerçektende 20 lira mı? Offf çok pahalı ya, 1 file taş 1 lira onun için harcayacağın magnet içinde 1 lira desek 2 liraya mal olacak iş 20 lira ha, ticaret bu olsa gerek :)

Adsız dedi ki...

bende nasıl yapıldığını merak ediyordum.çok güzelllllllllll.zaten değişik magnetlerede ilgim var.

nrhnmrl dedi ki...

güzel fikir embir bunları hemen pazarlamaya başla :=) magnet fabrikası

_irm_ dedi ki...

çok güzeller embir ellerine sağlık.
plastik mıknatısları nerden alabiliriz acaba?

Nur Köksal dedi ki...

merhaba,

bu büyüklükteki şeffaf taşları ve plastik mıknatısları nereden aldığınızı öğrenebilir miyim? teşekkürler...

embir dedi ki...

Arkadaşlar plastik mıknatısların nereden temin edileceği ile ilgili çok soru gelince Şapkalı Magnetlerim ve Magnetleri Nasıl Temin Ediyoruz başlıklı yazımda Ankara'da yaşayanların bunu nereden temin edeceklerini yazmıştım.

Ulus Posta Caddesindeki bir işhanınından almıştım. Detaylar için ilgili yazımı okuyabilirsiniz.

Boncukları da 1 milyoncu, japon pazarı gibi yerlerde bulabilirsiniz. Küçük dekoratif taşlardan. Ben Ziya Gökalp Cad. Happy Days yanındaki halı sarayından filesini 1 liraya almıştım.

Adsız dedi ki...

süpersin valla harika olmuş bunlar çok beğendim şahane...ellerine sağlık.

ANTİGONE dedi ki...

Çok yaratıcı ve şık. Ellerine sağlık!!

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...