06 Şubat 2009

Kitap Ayracım Ruhlar Aleminden Bildiriyor

Evetttt bu haftanında sonuna yaklaşmış bulunuyoruz. Bu hafta sadece 3 gün işe gittim, arada minik ayrılıklar güzel oluyor canım :))
Bugün kuaföre gittim, niyetim sarı saçlarla evime dönmekti ama kuaförüm bir anda o kadar açamam hayatta olmaz diye saçlarımı azıcık açtı, sonra boyadı. Ben bir de balyaj gölge birşey olsun bari diye yalvardım ama yok dedi olmaz yaza kadar birşey yapamam :( Şu an saçlarım ne renk oldu? Karamel sanırım, ya ben sapsarı saçlar istedim ama :((
Bu hafta bendeki yoğunluk devam ediyor, yarın önce bir arkadaşımıza kahvaltıya, oradan anneme, arkasından arkadaşımızın bebişi oldu onu görmeye gidicez ve sonra da ordan başka bir arkadaşımıza gidicez. Yani hafta sonu kapalıyız anacım :))
Bu kitap ayracı da inekli ve elmalı kitap ayraçlarımla beraber üretildi. Kendisi iki dakika da yapılmış hemde eğlenceli bir ayraç oldu. Kitap ayracım ruhlar aleminden bildiriyor :) Herkese mutlu hafta sonları diliyorum. Hoşçakalınnnnn...

18 yorum:

Paşa dedi ki...

sizlerede mutlu tatiller..yeni saçlarınızıda güle güle kullanın...pazartesi görüşürüz anacım:)))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Coook seker ben ilk bakista elmadan sonra biber olarak algilamistim ama bizimkisi ruhmus :))

Mehtap dedi ki...

Canım yukarıdaki resimde ki gibi ise harika olmuş saçların.güle güle kullan.Kitap ayranda çok güzel.Ellerine sağlık.Bizde bazen kendimiz yapıyorun.Ama bu kadar profesyonel değil.Sadece işlevsel olsun diye öylesine yapılıyor işte.sevgiler.

embir dedi ki...

bunun adı ruhsar olsun :))

Hangi resimdeki gibi dedin anlayamadım? Şu an pek de beğenmedim ama bir iki yıka sonra daha güzel olur diye düşünüyorum. Amannn işte oldu bir kere :))

Mehtapcım benim ayraçlarımda hiç profesyonelce değil öylesine elimde örnek olsun diye iki dakika yaptığım şeyler.

Adsız dedi ki...

Embircim 4.seferde sayfanı açabildim canım.Bugün sana zor ulaştım.Eline sağlık.
Senin şu kitap ayraçlarınla okumayı sevmeyen kalmayacak vallahi...
İyi haftalar canım.
Sevgiler...

Yelda dedi ki...

Canım saçlarını iyi günlerde kullan
Kitap ayracımda çok şeker olmuş
Bayıldım

Yelda dedi ki...

Canım saçlarını iyi günlerde kullan
Kitap ayracımda çok şeker olmuş
Bayıldım

Ayca Karaoglan dedi ki...

hayalet avcılarını arıyoruuuummm :P saçlarını güle güle kullan şekercim, iyi hafta sonları, öpüyorum çok çok :)

Mavi Bahçe dedi ki...

Sanada mutlu hafta sonları canım.çok güzel bunların hepsi ya bende becerebilsem keşke:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

casper olsun casper:)) eline sağlık çok güzel

sesiber dedi ki...

Çok orjinal olmuş embirim. Sırada ne var merak ediyorum.

embir dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

öz dedi ki...

Selam, ben de yeni blog açanlardanım, blogunuzu ve ürettiklerinizi çok beğeniyorum. Elinize, fikrinize sağlık...Öz.

becerikliminikler dedi ki...

çok güzel olmuş harika bir fikir..

embir dedi ki...

Öz ve becerikli minikler çok teşekkürler

KelebekGibi dedi ki...

Cok kitap okumasamda kitap ayiraclarini ayri bir seviyorum :)

sibel dedi ki...

Ayraçlara bayıldım .Bende kolyelerini bir denesemmi acaba?

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar. Kitap ayracı yapma işini boşladım son zamanlarda diyecektim ki geçen hafta yeni bir ayraç yaptığımı hatırladım :)) Öptüm.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...