12 Ocak 2009

Kokoş eldivenlerim :)

Sevgili anneciğimin bana ördükleri say say bitmez, boyunluklar, atkılar, patikler, patikler, fularlar, çoraplar, yelekler, bu da onlardan birisi. Aslında buna benzer bir eldiven daha örmüştü ama onu burada yayınlamamışım. Bir ara onu da yayına alırım.
Yapılışına gelince; doğru saydıysam 58 ilmek ile yapılmış. Lastik örgü ile elinizin ölçüsüne uygun uzunlukta örüyorsunuz. Sonra eldiveni dikerken baş parmağınızın gireceği bir boşluk bırakıp dikişinizi tamamlıyorsunuz. Eldivenin yapılışı bu kadar basit. Annecim kızı kokoş olduğu için (bana ördüğü atkının ipinden) ucuna da minik bir fırfır yapmış. Komşusu da bana şapka örüyormuş. He he he, çok şanslıyım çoook. Canım annecim teşekkür ediyorum. Emeğine sağlık. Senin varlığın benim için en büyük şans zaten. Seni çok seviyorum.

25 yorum:

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

ayy cok güsel cok hoşuma gitti hem değişik olmuş güle güle kullanın =)

Paşa dedi ki...

güle güle kullanın.kokoş hanım:::)))

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

cok güsel cok hoşuma gitti değişik güle güle kullanın :)

Yelda dedi ki...

Bayıldım çok hoş
Annenin ellerine sağlık
Annen benide evlat edinmek istermi ?
:))))

nergisce dedi ki...

süperrr belki bende yaparim:)

Adsız dedi ki...

http://picasaweb.google.com/zmq695119828 bilgileri paylaşmayı ben de çok seviyorum hele gençlerle paylaşmak çok mutlu ediyor beni bu adreslere girerseniz modellerin syfa sayfa ressimleri var girdikçe çoğalıyorlar belki işinize yarar ben fazla bilgisayar bilmiyorum sizler gezin görün paylaşın.Eldivenler çok şık elinize sağlık.ben örgücünine

Moonish (moonsun) dedi ki...

Embircim bunlar harika, cidden cok kokosss :)) Anneciginin ellerine saglik :))

41 kitchen dedi ki...

ya ben de örgü örmek istiyorum çok güzeller güle güle kullan(:

cicibici bişeyler dedi ki...

Annenizin ellerine sağlık,çok muntazam örmüş,fırfırlarda ayrı bir hareket katmış.Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

GÜZEL BİR FİKİR GÜLE GÜLE KULLAN

Ayca Karaoglan dedi ki...

marifetli annenin ellerinden öpüyorum... keşke benim anacım da yanımda olsaydı... güle güle, iyi günlerde kullan şekercim ;)öpüyorum kocaman...

böcük dedi ki...

çok kokoş :D siyah ve fırfırsız halini teyzeme sipariş edeceğim :D güle güle kullan :)

embir dedi ki...

güzel yorumlarınız için yürekten teşekkürlerimi sunarım efendim. Annemin ilk yaptığı da düzdü. Bu fırfırlı oldu :))

beyaz mendil dedi ki...

Güzel olmuşlar,yapanın ellerine sağlık,siz de güle güle giyinin.

Betül dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık, güle güle kullan m1 :)

GeCe dedi ki...

oo şanslısın valla çok güzelmiş güle güle giy

embir dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar valla çok şanslı olduğumu bende düşünüyorum. Bendeki iki anne de bana çalışıyor :)) eee tek kız benim :))

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika bunlar ya kokoş kokoş ben bayıldım

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Anneciğinin elleri dert görmesin, güle güle kullan eminecim fırfırlar çok şık olmuş.

embir dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar, yarında atkıyı yayınlayım o zaman takım olduğu daha belli olur, önce fotoğraf çekmem lazım :)

Unknown dedi ki...

ne şeker olmuş bunlar..
harika duruyor.
linkini ekliyorum listeme:))
byyy

embir dedi ki...

merci canım

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Bu örgü eldiven gerçekten pek güzelmiş.hep zor olduğu söylenir ve bilinir ya eldiven örmenin bugün aklımdaki bu zor durumu yıktın.çok da sevimli olmuş annenin ellerine sağlık.ben de örmek istiyorum bundan bakalım başarabilcek miyim. olmadı ben de anneciğime söylerim artık.kokoş olması da çok güzel ben de kokoş bir insan oldum çıktım zaten. güle güle kullan.sevgiler

embir dedi ki...

Tuğbacım bunu sende yaparsın, çok kolay sadece elinin ölçüsüne göre 50-70 arası diyeyim ilmek atıp istediğin uzunlukta lastik örgü yapıyorsun işte bu kadar basit canım. Sen yapta annene süpriz olsun :)

Bitki Cadısı dedi ki...

güle güle kullan şekerim çok güzelmiş,üstelik yapılışıda kolaymış,annenin emeğine sağlık canım.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...