17 Ekim 2008

Kızılderili Kolyem

Bu kolyeme Kızılderili Kolyesi diyorum. Bana kızılderilileri hatırlatıyor.
Gerekli Malzemeler:
Ahşap Boncuk
Kum Boncuk
Metal para
Deri örgü zincir
Mumlu ip
Halka
Tel
Klips
Karga burnu
Yapılışı:
Telimize bir adet şeffaf kum boncuk, bir adet ahşap boncuk, bir adet şeffaf kum boncuk takıp ucunu kıvırıyoruz. Ben ahşap boncukları iki farklı renkte kullandım.Bunlardan 27 adet hazırlıyoruz.
Mumlu ipimizden yaklaşık 25 cm'lik 5 adet ip kesiyoruz. Her ipi ikiye katlayıp ortasından metal paramızı geçiriyoruz. İpimiz dört kat oluyor. Ucuna da kapatma aparatından takıyoruz.
Ahşap boncukla hazırladığımız tellerden üç adetini halkaya geçiriyoruz, içine mumlu iple hazırlanmış olduğumuz parçayı da ekleyerek deri örgü zincirimizin tam ortasına da takıyoruz. Bu bölümün her iki tarafına halka yardımı ile ikişer adet ahşap boncuğumuzdan takıyoruz. Sonra tekrar üç ahşap boncuk, bir mumlu ip ekliyoruz. Bu işlemi iki cm aralıklarla uyguluyoruz. Yine kolyemizin arka kısmını boş bırakıyoruz. (Ensemize gelecek kısım) Son olarak deri örgü kısmın ucuna klipsimizi takıyoruz. Kolyemiz hazır.
Bu kolyemi boynumun hemen aşağısında bitecek şekilde hazırladım. Kızılderili kolyesi açık yakalı bluzlerle çok şık duruyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ha şöyle ne olduğun u anlayalım canım adıda tam oturmuş :)

embir dedi ki...

teşekkürler canım

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...