26 Ocak 2017

Tırnaklarımızı Süsleyelim

Benim tırnaklarım bildim bileli çok serttir, doğal frenchli, oje bile sürmesem düzgün durur. Gel gör ki tırnaklarımı süslemeyi seviyorum. (tabi vaktim olduğu zaman) Sanırım Pastel'de satılıyordu, fırça seti almıştım. Aşağıdaki modellerin çoğunluğunu rahatlıkla yapabiliyorsunuz. Sadece sol elimi kullanarak sağ elimin tırnaklarına oje sürmek hala zor oluyor.


Aslında sadece elimizdeki malzemeler ile de yapabiliriz. Ben o seti almadan önce nokta yapmak için tel toka, toplu iğne, tığ gibi farklı boylarda malzemeler kullanıyordum. Bir plastik kapağa (peynir ya da yoğurt kapağı bile işinizi görür) istediğiniz renklerde oje damlatın ve içinizden geldiği gibi ojenizi sürün...

Daha fazla fikir almak isterseniz sizleri şöyle alalım.

Hiç yorum yok:

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...