28 Ocak 2017

Kıyafete Göre Takı Seçimi

Ben aksesuarları oldum olası severim. Genelde renklerine ve türlerine göre saklamayı tercih ediyorum. Böylece giyeceğim kıyafete uygun olan takıları daha hızlı bulabiliyorum (çok fazla olunca aradığını bulmak çok zor oluyor)


Aşağıdaki görselde giydiğiniz kıyafete göre tercih etmeniz gereken kolye modellerini bulabilirsiniz. Hatta bu görselden çıktı alın ve takı dolabınız varsa onun içine yoksa takılarınızı muhafaza ettiğiniz kutu, sepet, çekmece vb onun yakınına koyun. Özellikle sabah hazırlanırken işinizi kolaylaştıracaktır. 


Son olarak sabahları işe geç kalanlardansanız akşamdan giyeceğiniz tüm kıyafetleri planlayın, hatta çıkarıp asın. Kullanacağınız aksesuarınızdan, çantanıza, çorabınızdan, iç çamaşırınıza kadar her şey akşamdan hazır olursa sabah hazırlanma hızınıza kendiniz bile şaşıracaksınız. Tecrübe ile sabit :)

Not: Yazıları önceden hazırladım, zira şu an ev taşıyoruz. Lütfen her şey yolunda gitsin. 

Hiç yorum yok:

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...