05 Şubat 2011

Ayağımın Tozuyla Yazıyorum Nilüfer Turizm'le bir daha yolculuk mu ASLA!!!

Herkese merhabalar,

Dün gece 22.00 gibi evime döndüm. Döndüğümde her yerim buz gibi olmuştu. Ay böyle damdan düşer gibi olmadı. Önce nerelerdeydim ondan bahsedeyim. 

Geçen hafta cuma günü İstanbul'a Polenezköy'e gittim. Orada bir eğitim programı gerçekleştirdik. Fena sayılmazdı. Tabi akşam yemeğinden sonra bile eğitime devam etmemiz azıcık yordu beni. (sanırım yaşlanıyorum:)) Kaldığımız otel hayvanat bahçesi gibiydi. Lama bile gördük, kuğular, tavşanlar, ördekler, keçiler, koyunlar, kuzular... çalışmaktan onlara bakacak vakit bulamasakta yine de güzeldi. 3 günlük İstanbul maceramın ardından Antalya'ya uçtum. Oradan Side'ye. Yine gençlerle bir eğitim programımız vardı. Bu da akşam yemeğinden sonra devam ediyordu. Benim de şansıma non-stop eğitim oldu:)

Neyse dönüş için otobüs firmalarına baktım. Çoğu doluydu. Hatta öyle bir doluluk ki, otobüsleri komple kapatmışlar. Bilet satışı yapılmıyordu. En sonunda Alanya'dan Ankara'ya cuma saat 11.00'de hareket edecek bir otobüs buldum. Nilüfer Turizm'e fena markada değil dedim. Bilindik bir firma. Saat 12.00'de Manavgat'tan hareket edecekti. Neyse bindim otobüse, tabi biletimi online almıştım ve sayfalarında güzergah yazmıyordu. Genelde Alanya'dan Ankara'ya hareket eden otobüs firmaları Konya üzerinden hareket eder, yolculuk daha kısa olur. Bende ki şans ya, Afyon üzerinden gitti otobüs :(

Buraya kadar sorun yok. Geç olsun güç olmasın dedim ama hayatımdaki en berbat, en rezil yolculuk oldu. Otobüs Antalya otogarından hareket ettikten sonra soğumaya başladı. Muavine üşüdüğümü söyledim. Tamam şimdi açıcam dedi. Yok ya hala soğuk. Birde benim koltuğum orta kapının önünde cam kenarı, ondan mı acep dedim. Muavinden yastık istedim. Az sonra dedi. 1,5 saat geçti, benim yastık hala ortalıkta yok. Ya sabır diyerek tekrar istedim. Üzerimde kabanımla oturuyorum. Afyon'da mola verdik. İnen bir yolcu kavga etti, böyle rezillik olur mu diye. Otobüs şirketi hala istifini bozmuyor, yolcuları oyalıyor. Ben en son dayanamadım ve patladım. Bozuksa bozuk deyin arada hiç olmazsa valizimizden bir şeyler çıkartalım. Şirketiniz yeni araç çıkartsaydı ya dedim. Bizi dondurmaya ne hakkınız var. Saçma sapan mazeretler sundular. Yok -20 derece olunca böyle oluyormuş. Gündüz -20 dereceyi gördüğümüz bir yer olmadı zaten ama bu durumda doğuya giden araçların yolcularının don tehlikesi geçirmesi gerekiyor.

Neyse benim yeni araç çıkartma fikrim onlar için bir kullanma aracı oldu. Yok efendim şimdi Ankara'dan bir araç çıkmış, bizi yoldan alacakmış. Yalanın daniskası... Yolculardan birisi firmayı aradı. Az sonra otobüs çıkıcak dediler. Bu muavinin yeni otobüs çıktı demesinden yarım saat sonra oluyor. Anlayacağınız yolcuları oyalaya oyalaya Ankara'ya kadar getirdiler. Dahası nefesimizden camlar ve tavan buğu yaptı. Tavan damlamaya başladı. Servis tepsileri kırık, öndeki fileler yırtık... Bizlerin her yeri don, bademcikleri şiş olarak Ankara'ya indik. 9,5 saatlik iğrenç bir yolculuk yaşadım yani. Eve gelir gelmez, kujum battaniye örttü bana saatler sonra ayağımın buzu gitti. Hala bademciklerim şiş ve böbreğimde sancı var. Bunu kim düzelticek? Pazartesi günü işe nasıl gidicem? Onca işim var. O kadar yoruldum, karşılığında böyle rezil bir yolculuk yapmaya/yaptırılmaya kimin ne hakkı vardı?

Eve gelir gelmez Nilüfer'e yorum yazdım. Sonra da bir tüketiciyi koruma sitesine başıma gelenleri yazdım. Şimdi sonucunu bekliyorum. Siz siz olun böyle dandik, yolcularını düşünmeyen ama sitelerinde "Güvenli Ellerdesiniz" sloganıyla insanları kandıran bir firma ile seyahat etme gafletine düşmeyin. 

Lütfen bu bilgiyi çevrenizdekilerle de paylaşın. En azından başkaları rezil bir yolculuk geçirip benim düştüğüm duruma düşmesin. Bir daha ASLA nilüfer turizm ile seyahat etmeyeceğim.

15 yorum:

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN NİNEM,YAZDIM AKLIMIN KARA LİSTESİNE.İSTANBULA GELDİĞİNİ BİLSEYDİM GELİR BULURDUM SENİ POLİNEZKÖY DE.ÖPERDİM GÜZEL YANAKLARINDAN

embir dedi ki...

Teşekkürler ninecim, eğitim sabahtan geceye kadar devam edince, bir de polenezköy uzak diye demedim kimseye ama daha rahat bir zamanda haber veririm, o güzel yüzünüzü görmeyi ve sohbet etmeyi bende çok isterim.
Ya nilüferla asla bir daha seyahat etmeyeceğim.

suzy dedi ki...

Bu Nilüfer Turizmin ilk çirkinliği de değil. Benim de çok çileli bir yolculuğum olmuştu. İnsan parası ile rezil oluyor. Ayıplıyorum ne diyeyim.

embir dedi ki...

Ah canım ya, bu benim ikinci seyahatim oldu. Daha önce Bursa'ya gitmiştim. Yıllar önce, bir sorun olmamıştı ama bir daha kesinlikle kullanmayacağım bir firma oldu.

nalan dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Oluyor böyle şeyler maalesef.Duyurmak lazım ki tekrarlanmasın.

ÖZLEMCE dedi ki...

embir geçmiş olsun.haftasonu iyice dinlen.

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

Merhaba canım...aslında bu kadar rekabetin olduğu bir ortamda nasıl böyle umursamaz oluyorlar hayret...şikayette bulunduğun iyi olmuş..geçmiş olsun:))

Nedret dedi ki...

Geçmiş olsun Embir'ciğim. Çok ayıp etmişler. Onlar sadece Bursa çıkışlı otobüslerini gıcır koyarlar, taşradakileri boşver. Turizm mevsimi de değil ya, yolcular da insan değil. Uğraş sonuna kadar. Sevgiler.

Nilgün Komar dedi ki...

kurulduğundan beri (Nisan2000)Nilüfer yolcusuyum ben! şimdiye kadar da hiç bir sorun yaşamadım! okuyunca hayret ettim doğrusu! bende yazacağım Nilüfer'e ilgilensinler, çok üzüldüm valla'

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım çok üzüldüm.Geçmiş olsun.İyiki yazdın bunu dikkate alacağım.
Sevgiler...

MAYRI dedi ki...

Geçmiş olsun Embir
Umarım kendine gelip iyileşmişsindir.
<:))

Pompiş Kedicik dedi ki...

ah embircim geçmiş olsun, birşey alacağım ya da yapacağım zaman genelde firmaların reklamlarına inanmam çevremdeki insanlara sorar soruştururum, yada senin gibi uyarıda bulunan arkadaşlarımı dinler asla ve asla o firmaya güvenmem... nilüfer turizmle hiç yolculuk yapmadım ve bu uyarıdan sonra yapmam da zaten, çevremdekileri de uyaracağım bu konuda...

love and smile dedi ki...

geçmişler olsun

Cengiz KAYACAN dedi ki...

Yaşadığınız olaylar bittabi üzücü. Lâkin büyük bir firmayı diğer insanlara kullandırmamayı özendirmek de hayli yanlış. Hem firma hem siz yanlış yapmışsınız. Hülasa gafilce yapılmış yorumunuz. Kendi şikayetinizi gerekli mercilere bildirdikten sonra burada bahsedebilirdiniz ama diğer insanlara kullanmamayı özendirmek yanlıştır, yersizdir.

embir dedi ki...

Cengiz Bey, olaya hangi açıdan baktığınıza bağlı yanlışın nerede olduğu. O çok büyük dediğiniz firmadan bir özür mesajının bile gelmemesi ne kadar kurumsal olduklarını, hangi değerlerle çalıştıklarını daha doğrusu yazılı olan değerleri ile hayata geçirdikleri değerlerin ne kadar farklı olduğunu gösterir. Eğer yaşadığım olay bir firma çalışanı ile ilgili olsaydı durum farklı olurdu. Kişilerin hatalarını kurumlara yüklemeleri çok yanlış ancak bu durum direkt firmaya ait ve firmanın bu durumu görmezden gelmesi ayrıca tartışılması gereken bir konu. İlginiz için teşekkür ederim.