06 Ağustos 2009

Saç Bandı/Kulaklık

Image Hosted by ImageShack.us

By embir


Bu saç bandı/kulaklık artık bunun adına ne dersiniz bilemem ben başka bir isim bulamadım. Bunu elbette ben yapmadım. Hani benim bir tanıdığım vardı Hikmet teyze hah işte o verdi bana. Sen bloğunda yayınlarsın al bunu dedi. Bende bu çalışmayı hemmencecik sizlerle paylaşmak istedim.

Bu saçbandı/kulaklık Hikmet teyzenin rahmetli eşi tarafından belki 30-40 yıl önce bir Avrupa seyahatinde alınmış. Kayak yaparken kullanıyormuş. Kulak kısımları biraz daha geniş ve yuvarlatılarak örülmüş böylece kulakların üşümesini önlüyor. Değişiklik arayan arkadaşlara örnek olsun diye yayınladım. Bu arada saçlarımı boyama vaktim gelmiş, gideyimde saçımı boyayayım bari :)
Hoşçakalınız.

7 yorum:

mc dedi ki...

valla ilk baktığım an testere filmi aklıma geldii:D

ella dedi ki...

çok ilginçmiş ben ilk defa gördüm böyle bir aksesuar. bu arada saç rengine bayıldım. bana saç rengini bir mail atarsan çok sevinirim canım :))

embir dedi ki...

Teşekkürler owncum, saçlarımın rengini açtırmıştım ama 4-5 aydır kendim boyuyorum. Loreal Excellence Creme Boya numarası 9 sarı renk. Aslında daha açık olması gerekiyor ama bende böyle duruyor :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Harika bişey bu:))
Saç rengin çok güzel...

Cocukla Cocuk dedi ki...

benim de kulaklıktan daha çok saç rengin dikatimi çekti pırıl pırıl parlıyor, boya tamam guzel ama şampuanın ne:))

Stil Direktoru dedi ki...

He ya bende sawı anımsadım tarz iddialı sıradan değil yani bebek

Nedret dedi ki...

Yok kuzum Bu bana elektrikli sandalyeye oturtulmuşsun gibi göründü.Saçların harika parlıyor.İyi tatiller.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...