26 Ağustos 2009

Çok Şükür Bir Evim Oldu

Image Hosted by ImageShack.us


Merhabalar,

Çok önceden sertifika kağıdına çıktısını aldığım evi takı kutusu olarak kullanmak istedim. Çıktıyı gerekli yerlerinden kestim. Ev oyuncak olarak tasarlandığından altı boştu. Oraya da kenarlardan artan sertifika kağıdını yapıştırarak tabanını oluşturdum. Evin çatısını ise yapıştırmadım, böylece çatıdan takılarımı eve sokabiliyorum :))

Evin kalıbını daha önce 10marifette yayınlamıştım, orjinal sitesine ise buradan ulaşabilirsiniz.

10 yorum:

Nedret dedi ki...

Embir'im gitgide gençleşiyorsun:))
Sertifika kâğıdı nedir?

ufuk dedi ki...

çocuklar küçükken gazetelerin verdi şablonlarla onlara böyle evler yapıyorduk.bana o günleri hatırlattı..;)) sevgiler

Unknown dedi ki...

hahaha çatıdanmı
iyi fikirmiş ellerinize sağlık

Ehe dedi ki...

çok hoş bir fikir
elinize sağlık

Paşa dedi ki...

allahım ya bende sandım oturabileceğin bir ev hayırlı olsun diyecektim ama bu da hoş bir evcikmiş.hayırcıklı olsun diyeyim:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Allah sana gönlünegöre ev verrsin, şirin olmuş takı kutun

embir dedi ki...

Nedret ablacım sertifika kağıdı normal A4 boyutunda ama gramı onun iki katı falan oluyor, parlak kuşe ama kalın kağıt. Hani eğitime katılınca sertifika alırız ya işte o kağıttan oluyor :)

Teşekkürler arkadaşlar, öptüm herkesi

Gülen Tezer dedi ki...

Neduk'un sorusunu ben de soracaktımki sormadan aldım yanıtı.
Çok yaratıcı, işlevsel ve özenli bir çalışma olmuş. Ellerin dert görmesin.
İnşaallah böyle kırmızı çatılı, çitleri yeşil boyalı, sonbahar esintisinin kulaklarda hoş bir tını yarattığı rüzgar çanlarının asılı olduğu verandasındaki sallanan koltuğunda dizindeki kaşmir battaniyenin içini ısıttığı sen, bahçe ışıklarının havuz suyundaki ışıltılı oyunlarını izlersin fincanındaki sıcacık çaydan bir yudum alırken..
Ben işe yaramayan sertifika kağıtlarımı bulmaya gidiyorum şimdi :D

embir dedi ki...

Gülencim kocaman AMİNNNNN diyorum ve yumoş yanacıklarından öpüyorum :)

Stil Direktoru dedi ki...

Çocukken kartondan evler verirdi gazeteler deli gibi yapardım anımsadım şimdik sev benim yerime canım

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...