05 Kasım 2011

İyi Bayramlar

Merhabalar,

Yarın bayram... Genelde bayramlarda evde olmayı sevmem. Bazen bir yıldır görüşmediğin insanlarla belki de aynı gün iki kez görüşüyorsun, iadeyi ziyaret mantığı bana ters. Bunu anlayamıyorum. Daha organize olunmalı. Nedense her şey karşılıklı yapılmaya çalışılıyor. Garip... 

Görüşmek için bayramı beklemeye ne gerek var? İstersen zaten sevdiklerini her zaman görürsün, bunun için vakit ayırabilmek değil midir önemli olan. Kapı kapı gezip baklavaları, börekleri höpletip, şeker komasına ramak kala ziyaretlere devam etmek zor iş. Bunu layıkıyla yapanları takdir ediyorum, o ayrı tabi :)) 

Kurban bayramına karşı ise daha bir ön yargılıyım. İnsanlara insanca davranmıyoruz ki hayvanlara bunu nasıl yapacağız? Yarınki haber başlıklarından bir kaç metni şimdiden görebiliyorum. Hayvancağızı keseceğim derken kolunu, bacağını kesenler hastanelerin acil servislerini dolduracak. Canını kurtarmaya çalışan danalar kendilerini yollara vuracak ama sonuçtan kurtulamayacaklar. -Abi onca para vermişler hayvana, e tamam haydi git canını kurtar diyen olur mu? E tabi bir de tatil dönüşü olayları var. Olayı canavara bağlayıp kendimizi akladığımız trafik canavarına verilecek kurbanlarda olacak...

Neyse çok söylendim sanırım, ama inanın bunları sizleri düşündüğümden paylaştım. Yediğinize, içtiğinize, gezdiğinize, kestiğinize çok dikkat edin. Herkesin "Kurban Bayramı"nı kutluyorum. Sevdiklerinizle ve ağzınızın tadıyla yaşayacağınız nice bayramlara diyorum.

Ben bayramda annemin yanına taşınacağım yani azzzz sonra evden çıkacağım. Kujumcuğum hala Somali'de, Abuzum'da Van'a gitti yardıma... Ana kız yan yana diz dize kutlayalım bu bayramı... 

Öptüm kocamannnn.

Not: Dün VanilyaClub'den ilk kargomu aldım. İçinden çıkan ürünler hakkında uzunca bir yazı hazırlayacağım. Şimdilik şu kadarını söylemeliyim. Paketi çok şıktı, parfümün kokusunu çok beğendim. Ojenin rengi de süperdi. Kalan ürünleri kullanınca nasıl oldukları hakkında da yazacağım.

1 yorum:

nrhnmrl dedi ki...

İyi bayramlar

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...