06 Mayıs 2011

Karpuz Yapalım mı?

Evet şimdiki görevimiz karpuz yapmak. Nasıl mı? Bunun için önce bir karpuz almamız gerekiyor :))

Şaka değil gerçek. Aslında bir karpuza değil yarım karpuza ihtiyacımız var. Siz kesin karpuzun yarısını ve yenecek kısmını kesip alın içinden ve yiyin güzelce. Ohhhh afiyet olsun.

Şimdi sıra karpuzumuzun yapılışına geldi.

İçi boşalmış karpuzun altını azıcık kesi ki devrilmeden durabilsin. Sonra kırmızı renkli jölelerden 4 paket alın ve  5 su bardağı su ile jölenizi hazırlayın. İçine eklemek içinde bir parça çikolata alın minik minik parçalayın (rendelenincede olabilir belki)

Sonraaaa içini boşalttığınız karpuzun içine jölenizi döküp buzdolabında donmasını bekleyin. Soğuyunca dilimleyip servis yapın. Bence bunu en çok çocuklar sevecektir :)

Afiyet olsun efendim..

Ekleme: Efendim bunu ben yapmadım, kaynağı aşağıda belirtmiştim... Ama hazır ekleme yapıyorken şunu da söylemeliyim bunu turuncu jöle ile portakala da yapabilirsiniz :)

Kaynak

6 yorum:

Unknown dedi ki...

CADI SENDEN KORKULUR.KARPUZDA YAPTIN SONUNDA.HARİKA FİKİRMİŞ,DENEYECEĞİM

sevtap(karabidikim) dedi ki...

gerçekten süper fikirmiş canım,ellerine sağlık.Oğluşlarıma yaparım artık :D

Rengarenk Hobiler dedi ki...

yani sana hayranım. Ne kadar yaratıcısın yaaaaa Süper bir paylaşım

embir dedi ki...

Ay bunu ben yapmadım, aman yanlış anlaşılmasın ama evde karpuz ve jöle olsaydı denerdim ama bunu yapan kişinin linkini verdim yazıda.

Unknown dedi ki...

okuduğumda ilk ağzımdan dökülen ay inanmıyorum du çok değişikk

Culturella dedi ki...

muhteşem bir fikir. hemen bloğumda paylaşmak istiyorum iznin olursa (senin bloğundan gördüğümü belirterek). ben de yapayım bunu yaz gelince. ama şimdilik portakal ile yetinmeliyim sanırım :)

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...