11 Mayıs 2010

Taşınıyoruz

Ara sırada olsa yazmak için can atıyorum arkadaşlar. Şimdi benden kısa kısa olayına giriyorum:)

Önce geçmiş bir kutlama yapayım. Marifetli olan, olmayan tüm annelerin, gelecekte anne olacak adayların ve fiziksel olmasa da anne yüreğine sahip olanların geçmiş anneler gününü canı gönülden kutluyorum. Ben henüz anne değilim ama gelecekte bununla ilgili planlarımız var :)

Efendim uzun zamandır ağrıyan bir dişim vardı. Dolgum kırılmıştı ama fırsat bulup da diş hekimine gidememiştim. Sonunda dün öğleden sonra ani bir kararla dt'ye gittim. Çekilen röntgen sonunda dişimin artık benden ayrılması gerektiğine karar verildi. Geçen sene de aynı şekilde bir dişimi kurban etmiştim :( 32 yaşındayım ama ağzımda 32 diş yok :)) Dün akşam eve geldim ama kursa gitmedim. Kendime ödül verdim (ne ödül ama) ağzım ve boğazım hala ağrıyor, zavallı azı dişim :(

Bugün de ofisimizi taşıdık. Bizim bölüm Genel Merkezimize sığmadığı için ek binadaydık. Sonunda Genel Merkezimize döndük. Yani henüz taşınma olayımız bitmedi. Ama öldük bittik, kollarım tutmuyor yani. Bu durumda akşam kursa gidemezdim ve kendime bugünü de tatil ilan ettim :) Bu arada bu hafta ilk bölüm bitiyor yani, sınav olacağız ama ben iyice tembel oldum. Her fırsatta kurstan kaytarıyorum. Ama yazık bana yahu hafta da 4 akşam üst üste kurs mu olur? :))

Yorgun argın eve geldim ve ilk fırsatta da son gelişmeleri sizlerle paylaşmak istedim. Şimdilik benden bu kadar. En kısa zamanda el emeklerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum. Hoşçakalın....

8 yorum:

neduk dedi ki...

Canıım... Özledim seni. Boş vaktin olmadığı için üzgünüm. Ben senin yerine de çalışıyorum bak. Ivır zıvır doldu ortalık. Sevgiler.

fgyapar dedi ki...

özledim seni embircim:)

Ayça Karaoğlan dedi ki...

Kolay gelsin ve çok geçmiş olsun şekercim. Benim de o dişçi işini bir ara halletmem gerek. Sanırım artık kendini bana ait hissetmeye bir dişim var :)))

Sen halledersin sınavı, tembellik değil ödül olmuş bu kaytarmalar sana :)

Öpüyorum

ufuk dedi ki...

Sevgili Embir, bloğumda sana tatlı bir armağanım var. Kabul edersen çok sevinirim.Yazılarını 10 marifetten izlemeye başlamıştım ve çok beğeniyordum.Şimdi çok sıkı bir net kullanıcısı olamasam da bloğunu ziyaret ediyorum....
Sevgiler...

neduk dedi ki...

Neredesiiiin?

"*ÖRGÜELİ*" dedi ki...

Arkadaşım nerelerdesin yahu özledik valla öpüyorum seni bebeğimm.

neduk dedi ki...

Ne bitmez taşınmaymış bu. Ses ver ara sıra fıstık:)) Özledik.

Sibella dedi ki...

Emineciiim uzun zaman oldu, hadi bi ses ver, neler yapıyorsun merak ediyorum. Öptüm canım :)