12 Kasım 2011

VanilyaClub Yeni Ürün Deneyimlerim-1

Merhabalar,

Bayramdan önce VanilyaClub hediye paketim elime ulaştı. Öncelikle şunu söylemeliyim ki paket çok şıktı. Pembeli morlu kurdelalı bir paket ve mis gibi bir koku karşıladı beni...

İlk ürün yani paketin mis gibi kokması sağlayan parfümümüzden bahsetmek istiyorum.

Alessandro Stiletto Bacak Parfümü: Kokusu süperrrrr, bayıldım, bacak parfümü olduğunu bilmezdim onu da öğrendim. Zaten dünya da ilk bacak ve ayak parfümüymüş. Duymamam normal yani :) Görselini de paylaşayım hemen. Parfümün dışı mor renk o bile beni benden almaya yetti :)

Sex and the City, Desperate House Wives gibi dizilerde de kullanılıyormuş. Acaba bizdeki çakma olanında da kullanılıyor mu? (Umutsuz ev kadınları :) ) Şekerli ve meyveli bir kokusu var, uzun süre kalıcılığını koruyor. 

Fiyat araştırması da yaptım elbette, 50 ml'lik şişenin ücreti 59 € ile 99 TL arasında değişiyor.

Diğer ürünlerle ilgili deneyimlerimi daha sonraki postlarımda sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.


Hiç yorum yok:

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...