06 Kasım 2009

Ayçadan Gelen Mim


Merhabalar,

Dün İzmir seyahatimi tamamladım ama çok yorgundum, vücut olarak değil ama kafam çok dolu, ondandır ki sizleri sessizce ziyaret ettim. Cümle kurabilecek halde değildim ve bu sebeple yorum yazamadım:( (aslında hala daha yorgunum)

İzmir çok sevdiğim şehirlerden birisi, orada olmak güzeldi. Eğitim de çok güzel geçti. Hımm bu arada bir akşam da İKEA kaçamağı yaptım. Otobüsle döneceğim için ağır şeyler alamadım ama yine de küçük çaplı bir alışveriş yaptım. Kataloglardan da kaptım ve döndüm.

İzmir'de bir arkadaşımız bar açmıştı, onu da ziyaret ettim. Hatta iki akşamda eğitim çıkışında onun yanına gittim. Onunla ilgili detaylı bir yazı hazırlayacağım ama barın fotoğraflarını Berkutay'ın bana göndermesini bekliyorum.

Başka başka neler oldu??? Hımmm 10marifet yarışmasında birinci olmuştum ve hediyem de geldi. Onunla ilgili de kısa süre sonra yazı hazırlayacağım.

Gelelim esas meseleye. Canım arkadaşım Ayçacım beni mimlemiş, dün mimi de gördüm ve şimdi mime cevap yazayım dedim.

Dolabında hangi renkler daha fazla?

Bu sorunun yanıtını sizlerin tahmin etmesi çok kolay aslında öyle değil mi? :)) Mor, pembe (özellikle aksuarlarda oldukça fazla ama ayakkabı, çanta, mont vb bile var) Sonra olmazsa olmaz siyah ve beyaz da vazgeçemediklerimden.

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?

Şimdi bu da ne alış verişi olduğuna göre değişiyor doğal olarak. Mesela kıyafet içinse Bershka, Mango, Adil Işık, C&A ve olmazsa olmazım sosyete pazarlarıdır. Aslında marka takıntım yoktur, beğendiğim ne olursa alırım. Çok düşünmem ben, ondandır ki benim eşyalarım kujumunkinin birkaç katı kadar ve evde koyacak yer bulmakta zorlanıyorum:) Ev dekorasyonunda İkea ve Mudo Home tercihlerim arasındadır. Hobi malzemelerinin satıldığı mağazalara bayılırım. Dost kitap evi ve D&R'a sıklıkla uğradığım yerler arasındadır.

Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?

Ay bu konuda şu da benim tarzımdır diyeceğim birşey pek yok ama minik elbiseleri severim yaz kış giyebilirim. Tunik tayt birleşimi hoşuma gider. Yolculuğa gidiyorsam eşofman tercihimdir. Elbette kot olmazsa olmazlarımdandır. Resmi bir işte çalışmama rağmen takım giymekten pek hoşlanmam, işim gereği rahat hareket etmem gerektiğinden mesai saatlerimde sınırlar dahilinde spor olmaya çalışırım. Arada bana gelirler, öyle bir kokoş olurum ki sormayın gitsin.

Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?

Hımmmm, şimdiiiii, şeyyyy, ne desemmmm, burada Ayça'nın yorumuna katılıyorum, aslolan kıyafeti taşıyan kişidir. Yani duruş önemli, yoksa çuval bile giyilse o çuval insanı seksi yapabilir. Ama illa ki birşey yazmam gerekiyorsa, yüksek ökçeli kırmızı rugan ayakkabılar, saten askılı elbiseler, Angelina Julie :)

Asla giymem dediğin kıyafetler?
Valla küçükken annemlerin o ispanyol paçaları nasıl giydiğini merak ederdim ve ıygg derdim ama moda olup herkesde görünce normal gelmeye başlıyor. Bu durumda neyi asla giymem bilemedim. Kıyafetten sayarsanız asla eşarp kullanmam yani saçımı asla örtmem.
Fiyatları gereği ulaşılması zor markalardan beğendiğin?
İkinci soruda da dediğim gibi marka takıntım yoktur, beğendiğim ve pahalı olan bir ürün varsa aynısının taklidi de vardır zaten. Ha bazı ürünlerde (ayakkabı gibi) paraya kıyarsam yıllarca giyebileceğim dayanıklı ürünler olur zaten.

En fazla yatırım yaptığın sektör?
Ben alış veriş manyağı birisi olarak kıyafet, ayakkabı, çanta almasını severim, sonra craft ürünleri, dergiler, makyaj malzemeleri, dekorasyon için objeler vb. Gerçi benim sülalenin çoğu yurt dışında yaşadığından gelen hediyeler bile beni ihya ediyor. Fazlası kujumu kızdırıyor, bunları nereye koyacağız deyip söylenmeye başlıyor:(

Kitap, film, spor arasından daha çok vakit ayırdığın hangisi?

Bu da dönemsel olarak değişmekte fakat film en çok vakit ayırdığım aktivitedir.

Dışarıdayken yemek için en çok tercih ettiğin yer?

Bu da değişkenlik gösteriyor, işteyken yemeği dışarda yemek istersek taxi, 3E olabilir. (Buraları Ankara'dakiler bilir) Akşamları ise, Mülkiyeliler, Burger King, James Cook, birde arkadaşlarda buluşup yemek yemesini severim. Gerçi biz evli olduğumuz için genellikle bize gelirler ve sonrasında da tabu falan oynarız.

İşte bu mimde burada bitti. Mimi isim olarak kimseye göndermiyorum. Mimi beğenenler paylaşırlarsa sevinirim.

Öptümmmmm.

2 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

3E'den şimdi geldim şekercim :) Kaşarlı mantarlı pide ve Miller içtim senin yerine de :D Öpüyorum çok, iyi geceler.

embir dedi ki...

Aytacım ya ben seninle miller içmek isterim ama görüşemedikte önümüzdeki hafta diyorum acaba görüşebilir miyiz? Ben ararım seni. Öptüm canım.

Tiroid Papiller Ca: Tanı ve Ameliyat Sürecim

Merhaba, Burada olduğuna göre sanırım biraz kaygılısın. Ya kendin ya da çevrende sevdiğin, değer verdiğin bir insan için şu an da korku ve e...