27 Temmuz 2009

Store Perdeden Albüm

Bu store perdenin fotosunu kuzenim göndermişti. Çocuğunuzun odasına, ya da ne biliyim, duvarın sıvası kalkmıştır, onu gizlemek için, şöyle ucuzundan bir store perde alın ve perdenin şeritlerine en sevdiğiniz fotoğrafları sııştırın. İşte size güzel bir albüm :))

17 Temmuz 2009

Kısacık Bir Ara

Arkadaşlar sanırım her sene leyleği havada görüyorum. Yoksa bu kadar seyahat edemezdim :))

Yarın sabah hızlı trenle (ilk defa deneyeceğim de o bakımdan belirttim) Eskişehir'e gidiyorum. Aslında Pazartesi günü iki seminer vermem gerekiyor ama Eskişehir'li olunca erken gidip kuzenlerle görüşmek ve alış veriş yapmak istedim. Bir sonraki hafta da iki günlüğüne yine Eskişehir'e gidicem. E daha tatile çıkmama çok var ama bende şimdilik böyle idare ediyorum.

Haydi kalın sağlıcakla...

Sevgiler

Embir

16 Temmuz 2009

Image Hosted by ImageShack.us

By embir at 2009-07-16

Fotoğraftaki objeler tatile gitmem gerektiğini hatırlattı :)) Evet gidicem gitmesine de daha zamanı var.

Gelelim konumuza, bu buram buram deniz kokan kırlentler, yelkenli ve daha fazlası için buraya bakabilirsiniz. E tabi ilham alıp hemen kendiniz de denemelisiniz, benden söylemesi.

15 Temmuz 2009

Şekil Şekil Kurabiye Kalıpları

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Bu gördükleriniz aslında kurabiye kalıpları. Hafta sonu kipada gördüm 25 parçalık set 5 liraya satılıyordu hemen aldım. Renk ve şekiller beni çok cezbetti. Çocuklarınıza şekil şekil kurabiyeler yapmak isterseniz kaçırmayın derim. Bir çok taşıt, geometrik şekil, hayvan figürleri var.

Öyle çok pasta börek yapan birisi değilim bunları da o amaçla almadım zaten. Peki ne yaparım? Bulurum canım yapacak birşeyler ;)

Kasalardan Neler Yapabiliriz?

Image Hosted by ImageShack.us

By embir


Eskiden yayınladığım bir çalışmaydı bu kasalarla nelerin yapılabileceği. Burada da yayınlamak istedim. Sehba ve koltuk görüntüsünü beğendim. Kasalarla lamba fikrini bilemedim ben kullanmam ama sofayı balkon için yapabilirim :)) Kim bilir daha neler yapmışlardır. Buldukça paylaşırım. Kaynak

14 Temmuz 2009

Mor Çiçeklerim

Image Hosted by ImageShack.us

By embir
Sonunda bende yaptım. Bunları sadece deneme amaçlı olarak yaptım. Acemi işi yani. Yaparken çok keyif aldım. Tam benlik kısa sürede yapılabiliyor yani :))

Organze kumaş almıştım taaa vakti zamanında lavanta kesesi yapacaktım bir iki deneme yaptım kalan kumaşıda malzemelerimin arasında bırakmıştım. Yelda'nın yaptığı güzel çiçekleri görünce bende bir deneyeyim dedim. Sağ olsun bana nasıl yapmam gerektiğini de anlattı.

Çiçeklerden bir tanesinin altına tel toka iliştirdim. Diğerleri sadece çiçek olarak beklemekte :))

13 Temmuz 2009

Ayça ve Nergis'ten Aldığım Hediyeler

Image Hosted by ImageShack.us



Sıcaklar of puf derken hava serinledi, bu hafta yağmurlu geçecekmiş :)) Oh ya rahatladım azıcık. Bu güzel hediyeler benim, çok ciciler değil mi?

Cuma günü Ayça ile tanıştım, çok keyifli vakit geçirdik. Onunla sohbet etmek gerçektende süper, vakit nasıl geçti anlamadım. Ayça kesinlikle her zaman görüşmek isteyeceğim bir arkadaş. Sohbetine doyum olmuyor. Nalan abla ve Nedret abladan sonra tanıştığım 3. blog arkadaşım oldu.

Görüşmeye gelirken bana elleriyle yaptığı fimo takıları getirdi. Mor renk hastası bir insan için bundan güzel hediye olur mu? Küpeleri o dakika kulağıma taktım. İki tane de kolye ucu vardı. Bir tanesi E harfi diğeri ise üzerinde çiçek olan yine fimodan kolye ucuydu.

Hediyenin sunumu da harikaydı. Sarı renkli kesesine de bayıldım. Çok teşekkürler Ayçacım, en kısa süre de tekrar görüşelim lütfen. Kocaman öpücüklerimi gönderiyorum.

Diğer hediyeme gelince, sanırım geçen ay Nergis'in bloğunda görmüştüm bu güzel yoyolu kolyeyi ve bayılmıştım. Nergiscim bunlardan isteyen varsa göndericem demişti, sonra benim beğendiğim kolyenin başka bir talebi çıkmıştı. Nergis'te bana senin ki süpriz olsun demişti.

Bu sabah işe gitmek için apartmandan çıkarken posta kutusunda bir paket gördüm. Bu da neymiş diye bir açtım aaaa Nergis'ten gelen hediyeler. Sabah sabah sevindirik oldum, tral la lal la la, tral la lal la laaaa diye hoplaya zıplaya işe gittim.

Paketten de sadece yoyolu kolye (beyaz gül) çıkmadı, yanında çok güzel bir çift küpe ve yoyolu bir broşta vardı. Ayrıca hediye paketi de Nergis'in renklerinden turuncu ve turkuaz renk süslü püslüydü. İçinde de şirin bir kart vardı.

Nergis'cim sana da çok teşekkür ederim. Pazartesi sabahı işe giderken insan ancak bu kadar mutlu olabilir. Çok öpüyorum canım.

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

09 Temmuz 2009

Fareli Köyün Kavalcısı

Image Hosted by ImageShack.us

By embir

Bu sıcak havalar beni çok bunalttı arkadaşlar. Akşam eve geliyorum yemek faslından sonra elimi kolumu kaldıracak hal bulamıyorum. Oyy oyy bu yaz nasıl geçecek, yaz tatili içinde Ağustos sonunu seçtktik daha çok var :(

Aslında tamamen boş oturuyorum diyemem. Yeni ciciler aldım, onları paylaşmak istiyorum. Sonra geçen hafta bol miktarda takı malzemesi alıp bir iki deneme de yaptım. Ayakkabılarımın ikisini ve bir eteğimi yeniledim ama bunların henüz fotolarını çekemedim. Tembelliğimi üzerimden atınca herşeyi sizlerle paylaşıcam söz valla :))

Bu farecikte lavanta torbaları yaptığım sırada yaptığım birşeydi. Kalıbını biraz küçük almışım altta kalan vücutu maalesef görünmeyecek kadar küçük oldu :)) içini lavanta ile doldurdum ve taş boyama faremle beraber fotolarını çektim :))

Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu Hocamın bir sözü ile yazımı bitiriyorum. GÖLGEDE VE BEYAZ KALIN, HAFİF, SULU, YAVAŞ YAŞAYIN.

Haydi kalın sağlıkca...

07 Temmuz 2009

MARDİN YAZ OKULU PROJESİ

Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumunda Genel Müdürlük yapmış, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği Çankaya Şube Başkanı, Çoluk Çocuk Dergisi yazarlarından.... liste uzar gider. Kimden bahsediyorum Bülent İlik'ten. Bülent Bey ile geçen sene tanıştım, gönüllü olarak bir araya geldik ve çocuklarla ilgili bir proje hazırlamak istedik (projemiz halen devam ediyor)

Geçenlerde Bülent Bey'den bir mail aldım. Mardin'de yaz okulu açmak için bir proje başlatmışlar. Mailin ekinde ise bir ihtiyaç listesi vardı. Ben o listeyi ve yardımları gönderebileceğiniz kişi bilgilerini aşağıya ekliyorum. Elinde imkanı olan, yardım etmeyi seven duyarlı arkadaşlarımın desteklerini bekliyorum.

MARDİN YAZ OKULU PROJESİ
PROJE BÜTÇESİ
Bütçe kalemi/adet
3.2. Oyun-Spor Etkinlikleri
Oyun Hamuru 80 Adet
Masa Tenisi takımı 2 Adet
Puzlee 60 Adet
Satranç Takımı 30 Adet
Eğitici Oyuncaklar 150 Adet
Top (Basketbol, Voleybol, Hentbol) 60 Adet
Eğitim ve Oyun Seti 80 Adet
3.3. Sosyal-Kültürel Destek Hizmetleri (2)
Resim ve El İşi Kağıtları 1500 Adet
Boya Kalemi 150 Takım
Kuru Boya 150 Takım
PastelBoya
Sulu boya
Hikaye kitapları 150 Takım
Yüzme Kursu 10-14 yaş
Mayo 150 adet
Bone 150 adet
Terlik 150 adet
Şapka 150 adet

Kullanılabilir durumda eski de olsa oyuncak, bebek, ilkokul çocukları için ayakkabı, 40 günlük yaz okulu için her miktarda süt,çikolata,dondurma,kek gibi yiyecek malzemesi ihtiyacı vardır.

Ayrıca sünnet olacak çocuklar için sünnet giysisi ve şapkası da gönderilebilir.

Yaz okulu 10 Temmuz-20 Ağustos tarihleri arasında Başkent Ün. Sosyal Hizmetler Topluluğu gönüllü öğrencileri ve Mardin valiliği ile MAKİDER (Mardin Kadın İstihdamını Geliştirme Derneği) işbirliği ile sürdürülecektir.

Malzeme göndermek isteyenler “MAKİDER 3 Nolu Sağlık Ocağı altı Latifiye ÇATOM Diyarbakırkapı Mh. MARDİN” adresine gönderebilirler.

Dileyenlerin Makider’e şartlı bağış yaparak örneğin Mardin Yaz Okulu için….adet süt veya ….alınmak üzere kaydıyla bağış yapması da mümkündür. Bağış sağlandığı takdirde yaz okulundan yararlanacak çocuk sayısı artacaktır.